دانشجویان حامل پیام دستاورد های دولت و کشور برای مردم باشند

دانشجویان حامل پیام دستاورد های دولت و کشور برای مردم باشند

مسیول بسیج اساتید و دانشجویی استان کردستان گفت: دانشجویان به عنوان کسانی که می توانند در سرنوشت کشور نقش موثری داشته باشند؛ حامل پیام دستاورد های دولت و کشور برای مردم در همه عرصه ها باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری ایرامکس،  محمد وارعی رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سقز در جلسه هم اندیشی مسیول بسیج اساتید و دانشجویی استان کردستان که در این واحد دانشگاهی برگزار شد با تاکید بر این موضوع که دانشجویان این واحد دانشگاهی آگاهانه در انتخابات حضور خواهند داشت، اظهار کرد: واحد سقز همواره در همه سطوح علمی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و .. در راستای تحقق اهداف نظام گام برداشته و این بار نیز با اجرای برنامه های متنوع برای مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح، همه توان خود را به کار خواهیم بست. 

وی با اشاره به اهمیت کرسی های آزاداندیشی؛ عنوان کرد: جلسات فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سقز به صورت منظم، برای اجرای برنامه های مصوب این واحد دانشگاهی برگزار می شود و بر همین منوال در واحد سقز کرسی های آزاداندیشی با توجه به مناسبات و رویداد های مختلف برگزار شده و دانشجویان با حضور در این نشست ها، به تبادل نظر و روشنگری می پردازند.

دانشجویان حامل پیام دستاورد های دولت و کشور برای مردم باشند

مسیول بسیج اساتید و دانشجویی استان کردستان نیز گفت: یکی از بارزترین اتفاقات اخیر دنیا طوفان الاقصی بود و این نشان از ایستادگی حوزه مقاومت مردم لبنان و فلسطین داشت؛ عملیات وعده صادق نشانگر اراده و قدرت ایران در جوامع بین المللی بود و دنیا را به این باور رسانید که ایران اسلامی کشوری مقتدر در خاورمیانه و جهان است.

توحید رستمی با اشاره به اعتراضات اخیر دانشجویان در کشور های اروپایی و غربی تاکید کرد: دانشجویان دنیا با اعتراضات خود خواهان توقف نسل کشی در سرزمین های اشغالی هستند. اکنون یکی از مهم ترین مواردی که کشور با آن روبروست انتخابات ریاست جمهوری بوده و نقش دانشجویان در انتخابات، به عنوان قشری تحصیل کرده بسیار حایز اهمیت است.

وی افزود: مراکز علمی به نیرو های فرهنگی نیاز دارد که در کنار علم، پژوهش و فناوری امور فرهنگی را در اولویت کار خود قرار دهند و رویکرد ایجابی و سلبی با تکیه بر نقد ضعف ها و تقویت نقاط قدرت در دستور کار استادان قرار گیرد تا دانشجویان به عنوان کسانی که می توانند در سرنوشت کشور نقش موثری داشته باشند؛ حامل پیام دستاورد های دولت و کشور برای مردم در همه عرصه ها باشند و این روشنگری یکی از وظایف مهم استادان و دانشجویان محسوب می شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دانشجویان حامل پیام دستاورد های دولت و کشور برای مردم باشند" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دانشجویان حامل پیام دستاورد های دولت و کشور برای مردم باشند"، کلیک کنید.