پیش بینی قیمت دلار 21 خرداد 1403 / دلار با سرعت گیر بازارساز مهار شده است؟

پیش بینی قیمت دلار 21 خرداد 1403 / دلار با سرعت گیر بازارساز مهار شده است؟

به گزارش ایرامکس؛ قیمت دلار طی دو روز ابتدایی هفته در محدوده ای مشخص نوسان داشت و در آخرین معامله روز یکشنبه در کف کانال 9 کریدور پنجم بسته شد.

کف قیمت دلار چقدر است؟

تجارت نیوز در خبری نوشت:معامله گران بازار ارز معتقدند احتمال افت بیشتر قیمت دلار تا کف کانال هشتم کریدور پنجم وجود دارد و کاهش بیشتر قیمت اسکناس آمریکایی را ضعیف می دانند. فعلا بازیگران ارزی تمایلی به مبادلات جدی در بازار ندارند و در لاک احتیاطی فرو رفته اند.

به نظر می رسد در حال حاضر معامله گران، بازار دلار و طلا را جذاب نمی بینند و ترجیح می دهند تا انتخابات ماه آینده صبر کنند. برخی معامله گران قفل شدن حجم نقدینگی را در خودرو و بورس بیشتر از دلار و طلا می دانند و می گویند اگر ریزش های اخیر بورس را فاکتور بگیریم، در ماه های گذشته سرمایه های سرگردان باعث رونق بازار سهام شده اند.

تحلیلگران بازارهای مالی با تکیه بر همگرایی تورم با قیمت دلار این اسکناس را 10 تا 12 هزار تومان عقب تر از تورم می دانند و معتقدند در کوتاه مدت روند بازار ارز تحرکات محدودی دارد؛ اما در بلندمدت قیمت این اسکناس با تورم هم راستا می شود.

تتر با دلار روی یک خط ایستاد

گفتنی است قیمت درهم روز شنبه روی رقم 16 هزار و 160 تومانی قرار گرفت و کاهش 60 تومانی داشت. تتر روی رقم 59 هزار تومانی معامله شد و با دلار تراز شد.

قیمت پوند انگلیسی روی رقم 75 هزار و 190 تومانی قرار گرفت و کاهش 100 تومانی داشت و یورو نیز روی رقم 64 هزار تومانی ایستاد و کاهش 100 تومانی داشت.

گفتنی است اسکناس دلار روز یکشنبه 228 تومان افزایش داشت و با رقم 45 هزار و 508 تومانی عرضه شد و حواله دلار نیز با رشد 166 تومانی با رقم 42 هزار و 491 تومانی عرضه شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پیش بینی قیمت دلار 21 خرداد 1403 / دلار با سرعت گیر بازارساز مهار شده است؟" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پیش بینی قیمت دلار 21 خرداد 1403 / دلار با سرعت گیر بازارساز مهار شده است؟"، کلیک کنید.