آلودگی هوا در اهواز ادامه دارد

آلودگی هوا در اهواز ادامه دارد

آفتاب نیوز :

آلودگی هوا نقاط مختلف اهواز را فرا گرفته و زندگی را برای شهروندان این شهر سخت کرده است.

به علت آلودگی هوا در اهواز، هوای این شهر در وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه های سنی حساس قرار گرفت.

با اعلام سامانه پایش کیفی هوای کشور، براساس اندازه گیری ذرات معلق با اندازه 2.5 میکرون، آلودگی هوا در ایستگاه استانداری خوزستان 107 میکروگرم و در ایستگاه حفاری 72 میکروگرم است.

همچنین میزان آلودگی در ایستگاه پادادشهر 139 میکروگرم و اداره کل محیط زیست خوزستان 114 میکروگرم اعلام شد.

آلودگی در ایستگاه نیوساید 119 میکروگرم گزارش شده است که بر این اساس هوای اهواز در وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه های سنی حساس قرار گرفت.

شاخص کیفیت هوا (AQI) به پنج دسته اصلی تقسیم بندی می شود. بر اساس این تقسیم بندی از عدد صفر تا 50 هوا پاک (سبز)، از 51 تا 100 هوا قابل قبول (زرد)، از 101 تا 150 هوا ناسالم برای گروه های حساس (نارنجی)، از 151 تا 200 هوا ناسالم برای همه گروه ها (قرمز)، از 201 تا 300 هوا بسیار ناسالم (بنفش) و از 301 تا 500 شرایط کیفی هوا خطرناک (قهوه ای) است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آلودگی هوا در اهواز ادامه دارد" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آلودگی هوا در اهواز ادامه دارد"، کلیک کنید.