اجرای طرح بخشودگی جرایم مالیاتی در قزوین

اجرای طرح بخشودگی جرایم مالیاتی در قزوین

به گزارش خبرگزاری ایرامکس از قزوین؛ «سید محمود موسوی صانع» مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین با اعلام این خبر اظهار کرد: سازمان امور مالیاتی به مناسبت هفته دولت و در راستای تکریم مودیان محترم مالیاتی شرایط ویژه ای جهت بخشودگی جرایم مالیاتی فراهم کرده است.
وی با اشاره به بخشودگی جرایم قابل بخشش موضوع قانون مالیات‌های مستقیم و قانون مالیات بر ارزش افزوده توضیح داد: بخشودگی جرایم برای اشخاص حقیقی تا سقف ۱۰میلیارد ریال و برای اشخاص حقوقی تا سقف ۳۰ میلیارد ریال برای هر سال یا دوره حسب مورد در صورت پرداخت کلیه بدهی مالیاتی تا تاریخ ۲۵ شهریور به مدیران کل امور مالیاتی تفویض شده است.

مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین تأکید کرد: با توجه به فرصت محدود، مؤدیان مالیاتی مشمول، جهت برخورداری از این تسهیلات ویژه ضروری است در اسرع وقت به ادارات امور مالیاتی محل سکونت خود مراجعه نمایند.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اجرای طرح بخشودگی جرایم مالیاتی در قزوین" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اجرای طرح بخشودگی جرایم مالیاتی در قزوین"، کلیک کنید.