اجرای طرح ویژه ترافیکی همزمان با بازگشایی مدارس در البرز

اجرای طرح ویژه ترافیکی همزمان با بازگشایی مدارس در البرز

ایرامکس/البرز رئیس پلیس راهور البرز گفت: برابر برنامه ریزی و هماهنگی صورت گرفته با ‏فرارسیدن مهرماه و همزمان با بازگشایی مدارس طرح ویژه کنترل ترافیکی در این استان اجرا می ‌شود.

سرهنگ حمداله رحمتی پور اظهار کرد: این طرح توسط پلیس راهور استان البرز با حضور عوامل پلیس راهور استان و تیم‌های موتورسوار و خودرویی در معابر پرترافیک، تقاطع‌ها و مقابل مدارس اجرایی خواهد شد تا شاهد ترافیک روان در سطح استان باشیم.

وی درخصوص اقدامات ترافیکی پلیس راهور البرز اضافه کرد: روان سازی تردد، برخورد قاطع با متخلفان ترافیکی، موتورسواران حادثه ساز، کنترل سرویسهای مدارس از نظر استانداردهای حمل و نقل عمومی، بررسی کارشناسی و انعکاس به مراجع ذیربط در خصوص خط کشی، اصلاح هندسی معابر و نصب سرعت‌کاه در مقابل مدارسی که در معابر اصلی قرار دارند، از اقدامات این طرح است .

رئیس پلیس راهور استان البرز بیان کرد: طبق سنوات گذشته به منظور تسهیل، نظم بخشی به ترافیک شهری ، از اول تا ۲۰ مهرماه تردد وسایل حمل و نقل سنگین از ساعت ۶ الی ۹ صبح در استان البرز محدود می‌شود و اجازه تردد به خودروهای دارای سرنشین اضافه داده نشده و با رانندگان متخلف برخورد جدی می شود.

پایان خبر ایرامکس

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اجرای طرح ویژه ترافیکی همزمان با بازگشایی مدارس در البرز" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اجرای طرح ویژه ترافیکی همزمان با بازگشایی مدارس در البرز"، کلیک کنید.