ارتقای مهارتی دانشجویان دکتری دانشگاه آزاد از طریق تدریس واقعی

ارتقای مهارتی دانشجویان دکتری دانشگاه آزاد از طریق تدریس واقعی

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد تأکید کرد: ارتقای مهارتی دانشجویان دکتری دانشگاه آزاد از طریق تدریس واقعی صورت می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار ایرامکس، دستیاران آموزشی دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری در نشستی با آیین‌نامه‌های آموزشی، انتظامی وکلیات مقررات اداری آشنا شدند.

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد در این نشست گفت: با توجه به بخشنامه سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی درباره برگزاری جلسه توجیهی برای دستیاران آموزشی، جلسه فوق با حضور دستیاران آموزشی دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری در سالن اجتماعات شهید سلیمانی دانشگاه آزاد شهرکرد برگزار شد.

فرناز فرزانه دهکردی اظهار کرد: این جلسه توجیهی با هدف ارتقای مهارتی دانشجویان دکتری دانشگاه آزاد اسلامی در توانایی تدریس دانشگاهی از طریق تدریس واقعی در دوره‌های کاردانی و کارشناسی طراحی شده است.

ارتقای مهارتی دانشجویان دکتری دانشگاه آزاد از طریق تدریس واقعی

وی افزود: یکی دیگر از مهم‌ترین اهداف سیستم آموزشی تحصیلات تکمیلی، پرورش افراد مستعد به‌عنوان استادان آینده و نیروی انسانی مورد نیاز نظام آموزش عالی است.

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد متذکر شد: در دانشگاه آزاد اسلامی به این موضوع توجه ویژه‌ای شده و یکی از اهداف تعلیم و تربیت دانشجویان دکتری در حال تحصیل در رشته‌های مختلف این دانشگاه، پرورش استادان و مدرسین عالی‌رتبه آینده است.

این جلسه به همت باشگاه پژوهگشران جوان و نخبگان و با همکاری معاونت‌های آموزشی، فرهنگی و دانشجویی، اداره حراست و گزینش دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

در پایان این نشست پژمان فاضلی معاون آموزشی دانشگاه آزاد شهرکرد به پرسش‌ها و ابهامات دستیاران آموزشی پاسخ داد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ارتقای مهارتی دانشجویان دکتری دانشگاه آزاد از طریق تدریس واقعی" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ارتقای مهارتی دانشجویان دکتری دانشگاه آزاد از طریق تدریس واقعی"، کلیک کنید.