استاندار سمنان: تولیدکنندگان در حل مسائل استان نقش جدی دارند

استاندار سمنان: تولیدکنندگان در حل مسائل استان نقش جدی دارند

ایرامکس/سمنان استاندار سمنان گفت: تولیدکنندگان و معدنکاران برتر استان با اقدامات مطلوب خود در حوزه ایجاد فرصت های شغلی ویژه جوانان، آرامش و نشاط را به جامعه و خانواده هدیه داده و در سایر مسائل نیز نقش موثری داشتند.

سیدمحمد رضا هاشمی، استاندار سمنان ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ در مراسم تجلیل از تولیدکنندگان و معدنکاران برتر استان در محل سالن جلسات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان گفت: اقدامات صورت گرفته در حوزه صنعت و تولید در سطح استان را به عنوان وظیفه خود همچنان پیگیری کرده و ادامه خواهیم داد.

وی افزود: ما امروز در بحث پیشبرد اهداف و برنامه های مختلف در سطح استان و برنامه های دولت، نیاز به همراهی و همکاری واحد های تولیدی و صنفی داریم.

هاشمی خاطرنشان کرد: همانگونه که تا کنون بر این باور بوده و اقدام کردیم، زین پس نیز گره گشایی از مشکلات و موانع و مباحث مرتبط با تولید و صنعت در استان را دنبال کرده و مدیران دستگاه های اجرایی نیز باید در این مسیر گام بردارند.

وی ادامه داد: تولیدکنندگان استان در حوزه هایی همچون امنیت، ایجاد اشتغال، بهبود و مدیریت آسیب های اجتماعی و سایر حوزه ها، نقش تاثیرگذاری دارند.

استاندار سمنان گفت: امید می رود تا در راستای افزایش منابع مالی بانکهای عامل استان در راستای ارائه خدمات تسهیلاتی بانکی و همچنین ارتقاء جایگاه اقتصادی استان، تولیدکنندگان و واحد های صنعتی فعال مراودات بانکی خود را به استان منتقل کنند.

همچنین سهل آبادی، رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران در این آیین گفت: مباحث و مسائل و موارد صنعتگران و معدنکاران استان را می توان بررسی، پیگیری و رسیدگی کرد.

وی افزود: تمام صنعتگران استان که ما با آنها دیدار داشتیم، ابراز و اقرار داشتند که استاندار سمنان در پیشرفت اهداف صنعت و تولید و گره گشایی از مشکلات بسیار همراه بوده که امری ارزشمند و امروز نیز شاهد این مهم بودیم.

 وی تصریح کرد: در بحث مدیریت مصرف انرژی در حوزه گاز و برق نیز می توان از راهکار های مناسب جهت بهبود وضعیت موجود در حوزه صنعت استان بهره گیری کرد.

سهل آبادی افزود: همه با هم باید به دولت جدید کمک کنیم و انشالله رئیس جمهور نیز در انتخاب مدیران و بخصوص استانداران نیز افراد متخصص و کاربلد را به کار گیرد.

پایان خبر ایرامکس

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "استاندار سمنان: تولیدکنندگان در حل مسائل استان نقش جدی دارند" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "استاندار سمنان: تولیدکنندگان در حل مسائل استان نقش جدی دارند"، کلیک کنید.