اطلاعیه آموزش‌وپرورش درباره تایید پرداخت حقوق شاغلان و بازنشستگان

اطلاعیه آموزش‌وپرورش درباره تایید پرداخت حقوق شاغلان و بازنشستگان

مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش طی اطلاعیه‌ای از همکاران شاغل و بازنشسته (حق التدریس بگَیر) خواست تا با ورود به سامانه my.medu.ir نسبت به درج شماره تلفن همراه خود اقدام کنند.

به گزارش ایرامکس و به نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، در اطلاعیه مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی و امور اداری آمده است: به اطلاع همکاران شاغل و بازنشسته(حق التدریس بگَیر) آموزش و پرورش می‌رساند جهت تائید پرداخت حقوق در سامانه پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش به آدرس my.medu.ir ورود و نسبت به فعال کردن شماره تلفن همراه بنام خودشان و تکمیل اطلاعات شخصی اقدام کنند.

پایان خبر ایرامکس

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اطلاعیه آموزش‌وپرورش درباره تایید پرداخت حقوق شاغلان و بازنشستگان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اطلاعیه آموزش‌وپرورش درباره تایید پرداخت حقوق شاغلان و بازنشستگان"، کلیک کنید.