الزام دریافت مجوز خروج از کشور برای مشمولان متولد ۱۳۸۴ و قبل از آن

الزام دریافت مجوز خروج از کشور برای مشمولان متولد ۱۳۸۴ و قبل از آن

به گزارش خبرگزاری ایرامکس استان سمنان، سرهنگ حسین پیوندی در تشریح این خبر گفت: دریافت مجوز خروج از کشور به منظور زیارت عتبات عالیات در ایام محرم و صفر برای مشمولان غیر غایب متولد سال ۱۳۸۴ و قبل از آن الزامی بوده و صرفا برای بازه زمانی ۱۷/۰۴/۱۴۰۳ تا ۱۴/۰۶/۱۴۰۳ صدور مجوز خروج از کشور بدون وثیقه خواهد بود.

وی تاکید کرد :مشمولان از مراجعه به مرزها بدون دریافت مجوز خودداری کنند و در پایانه های مرزی از خروج آنان بدون مجوز ، جلوگیری به عمل خواهد آمد.

سرهنگ پیوندی خاطرنشان کرد: مشمولان و خانواده های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir و یا کانال سازمان در پیام رسانهای داخلی سروش ایتا و روبیکا به نشانی khabaresarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

۴۶

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "الزام دریافت مجوز خروج از کشور برای مشمولان متولد ۱۳۸۴ و قبل از آن" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "الزام دریافت مجوز خروج از کشور برای مشمولان متولد ۱۳۸۴ و قبل از آن"، کلیک کنید.