اوسمار: می دانم پرسپولیسی ها استادیوم را پر می کنند

اوسمار: می دانم پرسپولیسی ها استادیوم را پر می کنند

سرمربی پرسپولیس گفت: می دانم فردا هواداران استادیوم را پر می کنند و این مسیولیت ما را بیش ترمی کند و باید یک بازی زیبا مقابل آن ها انجام دهیم

به گزارش ایرامکس، اوسمار ویرا، سرمربی پرسپولیس ظهر جمعه در نشست خبری پیش از بازی با مس رفسنجان اظهار کرد: فردا مهم ترین بازی لیگ مان است. بازی حساس و سختی است جلوی تیمی که فرم بازی کردن شان را نسبت به نیم فصل اول تغییر دادند. بازی سختی داریم و امیدواریم امتیاز بازی را بگیریم و جشن قهرمانی را کنار هواداران مان برگزار کنیم.

او ادامه  داد: می دانم هواداران فردا استادیوم را پر می کنند و این مسیولیت ما را بیش ترمی کند و باید یک بازی زیبا مقابل آن ها انجام دهیم و با نتیجه خوب زمین را ترک کنیم.

ادامه دارد…

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اوسمار: می دانم پرسپولیسی ها استادیوم را پر می کنند" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اوسمار: می دانم پرسپولیسی ها استادیوم را پر می کنند"، کلیک کنید.