ایران میزبان تریال قهرمانی آسیا شد – خبرگزاری ایرامکس | اخبار ایران و جهان

ایران میزبان تریال قهرمانی آسیا شد - خبرگزاری ایرامکس | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار ایرامکس، همزمان با آغاز رقابتهای قهرمانی دوچرخه سواری جاده آسیا در الماتی قزاقستان، نشست کنگره سالیانه کنفدراسیون دوچرخه سواری آسیا هم برگزار شد که در این نشست رییس و مدیر روابط بین الملل فدراسیون دوچرخه سواری کشورمان نیز حضور داشتند.در بخشی از این نشست رسول اسدی

رییس فدراسیون دوچرخه سواری کشورمان به عنوان عضو هیات نمایندگی فدراسیون های عضو کنفدراسیون دوچرخه سواری آسیا acc در مجمع سالانه اتحادیه جهانی دوچرخه سواری انتخاب شد.

در این نشست 9 کشور به عنوان نمایندگان کنفدراسیون آسیا جهت حضور در نشست سالیانه اتحادیه جهانی انتخاب شدند. نمایندگان این 9 کشور به نمایندگی کشورهای آسیایی عضو کنفدراسیون آسیا در اتحادیه جهانی حق رای دارند.

همچنین رییس فدراسیون دوچرخه سواری در این نشست پیشنهاد میزبانی مسابقات تریال قهرمانی آسیا 2025 را رسماً اعلام نمود که با موافقت اعضای کنگره نیز همراه شد.

به این ترتیب مسابقات قهرمانی آسیا تریال در سال آینده 2025 به میزبانی کشورمان برگزار خواهد شد.

ایران چند سال قبل هم در زمان ریاست قمری میزبانی این رویداد را پذیرفت اما این رویداد لغو و در ایران برگزار نشد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ایران میزبان تریال قهرمانی آسیا شد – خبرگزاری ایرامکس | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ایران میزبان تریال قهرمانی آسیا شد – خبرگزاری ایرامکس | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.