بازید وزیر کشور از مرز چذابه/ امسال هم تردد زائران به خوبی انجام می‌شود

بازید وزیر کشور از مرز چذابه/ امسال هم تردد زائران به خوبی انجام می‌شود

ایرامکس/خوزستان وزیر کشور امروز (۲۱ تیرماه) از مرز چذابه بازدید کرد.

احمد وحیدی امروز، ۲۱ تیرماه در حاشیه بازدید از مرز چذابه، اظهارکرد: طبق برنامه مشترکی که با وزیر کشور عراق داشتیم، مقرر شد بازدید و بررسی مرزها انجام شود تا با هماهنگی های مشترک، اقدام به رفع چالش ها و نواقص احتمالی کنیم.

به گزارش ایرامکس، او با بیان این که اقدامات لازم در مرز را همتایان عراقی مطرح می‌کنیم تا تردد زائران به شکل خوبی انجام شود، ادامه داد: اتباع خارجی به صورت متمرکز از مرز چذابه عبور خواهند کرد.

وزیر کشور با اشاره به بیشتری تردد از مرزهای کشور ابتدا از مرز مهران و سپس مرز شلمچه، عنوان کرد: خوزستان در سال‌های مختلف میزبانان خوبی برای زائران امام حسین (ع) بوده‌اند و امسال هم با وجود گرمای هوا از میزبانی خوبی از زائران خواهند داشت.

وزیر کشور در پایان نیز گفت: تردد از مرز چذابه در دو سال اخیر به خوبی انجام شده و امسال نیز این روند ادامه خواهد داشت.

پایان خبر ایرامکس

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بازید وزیر کشور از مرز چذابه/ امسال هم تردد زائران به خوبی انجام می‌شود" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بازید وزیر کشور از مرز چذابه/ امسال هم تردد زائران به خوبی انجام می‌شود"، کلیک کنید.