بازی Elden Ring: Shadow of the Erdtree ارزش خرید دارد؟

جای هیچ اشتباهی وجود ندارد که Elden Ring یکی از آن بازی‌هایی است که به عنوان یکی از بزرگان تمام دوران شناخته می‌شود. مناظر زیبا، دنیای فوق‌العاده طراحی‌شده، و مبارزات رییس‌های غنی از مکانیک‌ها گرد هم می‌آیند تا تجربه‌ای شگفت‌انگیز خلق کنند.

اکانت قانونی Elden Ring: Shadow of the Erdtree ارزش خرید دارد؟

Shadow of the Erdtree، تنها DLC اعلام‌شده Elden Ring، آماده است و آماده است تا بازی پایه را بیش‌تر ارتقا دهد و ضرب‌های داستانی، باس‌ها و حتی POI‌های بیشتری را برای کاوش به ارمغان بیاورد.

در اینجا، همه چیزهایی را که در Shadow of the Erdtree می‌دانیم، به شما معرفی می‌کنیم تا بتوانید قبل از پرش به بسط، تا حد امکان مطلع شوید.

همچنین شما میتوانید از سایت یانگ سنتر برای خرید اکانت قانونی Elden Ring: Shadow of the Erdtree اقدام کنید.

زمان انتشار Elden Ring: Shadow of the Erdtree است؟

اگرچه Shadow of the Erdtree مدتی پیش اعلام شد، اما تاریخ انتشار آن مشخص نشد. با این حال، به لطف تریلر رسمی این DLC مورد انتظار، اکنون می دانیم که Elden Ring: Shadow of the Erdtree تاریخ انتشار 21 ژوین 2024 است.

این تقریباً دو سال و نیم پس از عرضه بازی پایه Elden Ring می‌گذرد، بنابراین هر آنچه که FromSoftware ساخته شده است، می‌دانید که آنها قلب و روح خود را برای آن گذاشته‌اند.

جزییات داستان Elden Ring: Shadow of the Erdtree

داستان Elden Ring غنی و پر از جزییات واقعاً پیچیده است اگر بدانید کجا را نگاه کنید. با در هم تنیده شدن درختان خانوادگی، NPC های غنی از فرهنگ و اسلحه ها و زره های معروف، می توانید تاثیر جورج آر آر مارتین را در روایت جذاب ببینید.

Shadow of the Erdtree این کار را ادامه می دهد و بیشتر بر جنبه خانوادگی تمرکز می کند و عمیقاً در Miquella که برادر دوقلوی Malenia است و همچنین فرزندان Radagon و Queen Marika است.

میکولا با نفرین به دنیا آمد که هرگز به یک بزرگسال تبدیل نمی شود و با گذشت زمان، نیاز او به پیر شدن به هر شکل ممکن را ایجاد کرد. این زمانی بود که او از یک پیله و خون خود استفاده کرد تا با هالیگتری یکی شود و در تلاش برای تبدیل شدن به درخت Erdtree بود.

با این حال، او موفق نبود و اگر در بازی پایه به رییس Mohg Lord of Blood برسید، می‌توانید پیله فوق‌الذکر را با بازوی Miquella ببینید که از شکاف‌ها نفوذ می‌کند.

اینجاست که وارد DLC می‌شوید و به سرزمین سایه وارد می‌شوید، جایی که انتظار داریم چیزهای بیشتری در این خط خونی فاش شود و امیدواریم سرنوشت Miquella روشن شود.

تریلر بالا همچنین مسمر را به نمایش می‌گذارد – مردی با ظاهر ترسناک که لباس جنگجویان را پوشیده و به نظر می‌رسد که مارها را کنترل می‌کند. این احتمالاً رییس اصلی نهایی DLC است و احتمالاً کلید افشای پایان داستان را در دست خواهد داشت.

داستان کامل Shadow of the Erdtree هر چه باشد، یک چیز قطعی است – پیچیده است و تنها از طریق غواصی عمیق در هر آیتم و گوش دادن به هر NPC کشف می‌شود.

هر آنچه در مورد DLC می دانیم

بیایید کارها را با مرور همه چیزهایی که در مورد Shadow of the Erdtree DLC می دانیم شروع کنیم. FromSoftware قبل از انتشار بازی‌های خود به‌طور بدنامی در مورد جزییات دقیق صحبت می‌کند، اما مصاحبه‌کنندگان و رسانه‌های مختلف – همراه با تریلرهای رسمی منتشر شده – موفق شده‌اند اطلاعاتی را از آن‌ها بیرون بیاورند تا تصویری تقریبی از آنچه باید انتظار داشته باشیم به ما ارایه دهند. .

Shadow of the Erdtree تنها قطعه DLC Elden Ring خواهد بود

احتمالاً قطعی ترین اطلاعاتی که ما داریم این است که Elden Ring Shadow of the Erdtree در روز جمعه، 21 ژوین 2024 منتشر می شود. در حالی که FromSoftware تایید نکرده است که آیا دنباله Elden Ring در راه است یا خیر، آنها گفته اند که Shadow of the Erdtree تنها قطعه DLC Elden Ring خواهد بود. توضیح اینکه یک DLC واحد به تیم اجازه می‌دهد تا چیزها را در مقیاس بزرگ در یک دنیای بزرگ نگه دارد، نه اینکه این تجربه کاوش را به بخش‌های کوچک‌تر تقسیم کند.

با این حال، هیدتاکا میازاکی، کارگردان بازی Elden Ring، Shadow of the Erdtree را “بزرگترین توسعه ما تا به امروز از نظر حجم کلی” اعلام کرده است. FromSoftware سنت دارد که DLC های خود را به جای اینکه احساس کند به بازی های خود وابسته است، دگرگون می کند. آن‌ها اغلب داستان‌های حیاتی را به پایان می‌رسانند و با بسط‌هایشان به داستان بازی‌هایشان عمیق‌تر می‌شوند. همچنین بازیکنان از باس فایت های جدیدی که این DLC ها به ارمغان می آورند لذت می برند، که تقریباً همیشه برخی از بهترین های بازی یا حداقل سخت ترین آنها هستند. بنابراین نظر میازاکی ما را بسیار هیجان زده کرده است.

DLC می تواند 30 تا 40 ساعت طول بکشد

میازاکی به ما اجازه نمی دهد که فضای قابل بازی در Shadow of the Erdtree “چیزی بزرگتر از Limgrave در بازی پایه” باشد. بنابراین بازیکنان می توانند انتظار داشته باشند که DLC 30 تا 40 باشد. ساعت در طول

جورج آر آر مارتین، نویسنده بازی تاج و تخت، اسطوره‌های پایه‌ای را برای FromSoftware ارایه کرد تا جهان و داستان Elden Ring را از آن بسازد. داستان Shadow of the Erdtree و ساختن جهان بیشتر هنوز از کار اصلی جورج آر آر مارتین نشات می گیرد و او هیچ ماده تازه ای برای این DLC ارایه نکرده است.

 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بازی Elden Ring: Shadow of the Erdtree ارزش خرید دارد؟" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی, کسب و کار ایرانی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بازی Elden Ring: Shadow of the Erdtree ارزش خرید دارد؟"، کلیک کنید.