باقری: مسیر رفع تحریم‌ها برای دولت چهاردهم هموار است

در حاشیه هیئت دولت؛

باقری: مسیر رفع تحریم‌ها برای دولت چهاردهم هموار است

سرپرست وزارت امور خارجه گفت: برای دولت چهاردهم مسیر مذاکرات برای رفع تحریم‌ها و تثبیت حقوق هسته‌ای مسیر درست و همواری است

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری علم و فناوری ایرامکس؛ علی باقری، سرپرست وزارت امور خارجه امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سیاست همسایگی دولت آیت الله رئیسی هیچ معارضی در داخل و خارج ندارد و شهید رئیسی به صراحت از ابتدای دولت اعلام کرد هم مسیر خنثی سازی تحریم‌ها را به طور جدی دنبال می‌کنیم هم مسیر مذاکرات را.

وی با بیان اینکه مسیر مذاکرات به طور جدی در دولت شهید رئیسی دنبال شد، تأکید کرد: امروزه همه شاهد هستند ایران یک مسیر درست و منطقی را در عرصه مذاکرات دنبال کرده است.

باقری گفت: امروز در یک شرایط ممتاز در عرصه مذاکرات قرار داریم؛ دولت جدید با انرژی و نیروی جدید می‌تواند در این مسیر حرکت کند.

سرپرست وزارت امور خارجه تأکید کرد: برای دولت چهاردهم مسیر مذاکرات برای رفع تحریم‌ها و تثبیت حقوق هسته‌ای مسیر درست و همواری است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "باقری: مسیر رفع تحریم‌ها برای دولت چهاردهم هموار است" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "باقری: مسیر رفع تحریم‌ها برای دولت چهاردهم هموار است"، کلیک کنید.