باقری: چندجانبه‌گرایی مؤثر برای تضمین صلح و امنیت بین‌المللی ضروری است

باقری: چندجانبه‌گرایی مؤثر برای تضمین صلح و امنیت بین‌المللی ضروری است

سرپرست وزارت امور خارجه ایران طی سخنرانی در نشست شورای امنیت سازمان ملل، گفت «چندجانبه‌گرایی مؤثر برای تضمین صلح و امنیت بین‌المللی ضروری است و ما بر اهمیت چنین ابتکارهایی برای برجسته کردن نیاز به چندجانبه‌گرایی و تأکید بر پیامدهای زیان‌بار یکجانبه‌گرایی خودخواهانه تأکید می‌کنیم».

به گزارش ایرامکس، «علی باقری» سرپرست وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران روز سه‌شنبه و در نشست عالی‌رتبه شورای امنیت سازمان ملل متحد در خصوص «همکاری چندجانبه در راستای نظم جهانی پایدارتر، دموکراتیک‌تر و عادلانه‌تر سخنرانی کرد.

باقری در ابتدای سخنرانی خود ریاست روسیه بر شورای امنیت را تبریک گفت و برای برگزاری و سازماندهی به موقع این ابتکار تشکر کرد.

دیپلمات ارشد ایران با بیان اینکه «چندجانبه‌گرایی مؤثر برای تضمین صلح و امنیت بین‌المللی ضروری است»، گفت: ما بر اهمیت چنین ابتکارهایی برای برجسته کردن نیاز به چندجانبه‌گرایی و تأکید بر پیامدهای زیان‌بار یکجانبه‌گرایی خودخواهانه تأکید می‌کنیم.

در حال تکمیل…

باقری: چندجانبه‌گرایی مؤثر برای تضمین صلح و امنیت بین‌المللی ضروری است

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "باقری: چندجانبه‌گرایی مؤثر برای تضمین صلح و امنیت بین‌المللی ضروری است" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "باقری: چندجانبه‌گرایی مؤثر برای تضمین صلح و امنیت بین‌المللی ضروری است"، کلیک کنید.