بانک مسکن در اصفهان طعمه حریق شد

بانک مسکن در اصفهان طعمه حریق شد

آفتاب‌‌نیوز :

محمد شریعتی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان اظهار داشت: ساعت ۲۱ و ۴ دقیقه شامگاه جمعه حریق شعبه بانک مسکن در خیابان چهارباغ به آتش‌نشانی گزارش شد.

وی با اشاره به اعزام ایستگاه‌های ۵ و ۹ آتش‌نشانی به محل حریق گفت: نیرو‌های کمکی از ایستگاه‌های یک و ۱۴ به همراه خودروی دستگاه تنفسی و افسران کشیک به محل اعزام شدند.

شریعتی تصریح کرد: باتوجه‌به اینکه درب شعبه بسته بود و دود و شعله در داخل بانک مشاهده می‌شد، مأموران درب بانک را برش داده و وارد شدند و نسبت به اطفای کامل حریق اقدام کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: قسمت‌های مختلف شعبه تحت تأثیر حریق قرار گرفته بود و مأموران با اطفای کامل از سرایت حریق به مغازه‌های مجاور جلوگیری کردند.

وی بیان کرد: تیم کارشناسی در حال ارزیابی علت حریق است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بانک مسکن در اصفهان طعمه حریق شد" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بانک مسکن در اصفهان طعمه حریق شد"، کلیک کنید.