بررسی مسائل هلیل رود از طریق گشت هوایی اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس بر فراز جنوب استان کرمان 

بررسی مسائل هلیل رود از طریق گشت هوایی اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس بر فراز جنوب استان کرمان 

به گزارش خبرگزاری ایرامکس ؛ بهنام سعیدی شامگاه پنج شنبه در پایان سفر اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس به جنوب استان کرمان در جمع خبرنگاران در شهر جیرفت افزود: مشکلات کشاورزی در جنوب استان از جمله مسائل مورد بررسی بود که کشاورزان با وجود زحماتی که متحمل می‌شوند در فصل برداشت با چالش جدی بازاریابی و فروش محصولات کشاورزی مواجه هستند.  

او اعلام کرد : وقتی کشاورز چالش داشته باشد و با مسائل اقتصادی مواجه شود و این اتفاق می تواند بر مسائل امنیتی تاثیر بگذارد.

دبیر کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت :  اعضای کمیسیون امنیت ملی  با گشت هوایی از طریق هلی کوپتر بر فراز هلیل رود،  نبود قطره‌ای آب را در این رودخانه دیدند و بسیار تعجب کردند که این رودخانه به این سرنوشت دچار شده است و امیدواریم با تمهیداتی که اندیشیده می شود این مشکل حل شود.

نماینده جیرفت و عنبرآباد افزود: در جلسه شورای تامین شهرستان های جنوبی با اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس نیز مسئولان در حوزه های مختلف امنیتی، انتظامی و قضایی مسائل خود را مطرح نمودند.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی مسائل هلیل رود از طریق گشت هوایی اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس بر فراز جنوب استان کرمان " هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی مسائل هلیل رود از طریق گشت هوایی اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس بر فراز جنوب استان کرمان "، کلیک کنید.