برنامه ناوگان اتوبوسرانی پایتخت برای تغییر ساعت کار ادارات

برنامه ناوگان اتوبوسرانی پایتخت برای تغییر ساعت کار ادارات

روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از برنامه ریزی برای تغییر ساعت خدمات رسانی ناوگان اتوبوسرانی همزمان با تغییر ساعت کاری ادارات خبر داد.

به گزارش ایرامکس، روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در اطلاعیه ای اعلام کرد: از 16 خرداد ماه تا 15 شهریورماه 1403 همزمان با تغییر ساعت فعالیت ادارات دولتی، خدمات رسانی ناوگان اتوبوسرانی نیز تغییر خواهد کرد.

در این اطلاعیه آمده است: « خطوط تندروی اتوبوسرانی به صورت شبانه روزی در خدمت شهروندان است و زمان فعالیت اتوبوس های سایر خطوط نیز به گونه ای تنظیم می شود که با ساعت کاری اعلام شده هماهنگ باشد و در ساعات پیک که 6 صبح و 13 بعدازظهر است با توجه به افزایش حجم مسافران در این ساعات، با برنامه ریزی های انجام شده خدمات رسانی در این ساعات افزایش می یابد و این برنامه به مناطق اتوبوسرانی هم ابلاغ شده است.»

پایان خبر ایرامکس

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برنامه ناوگان اتوبوسرانی پایتخت برای تغییر ساعت کار ادارات" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برنامه ناوگان اتوبوسرانی پایتخت برای تغییر ساعت کار ادارات"، کلیک کنید.