برپایی نمایشگاه هنری «طوفان الاحرار» در دانشگاه آزاد بجنورد

برپایی نمایشگاه هنری «طوفان الاحرار» در دانشگاه آزاد بجنورد

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد از برپایی نمایشگاه خوشنویسی با عنوان «طوفان الاحرار» در این دانشگاه خبر داد.

جواد عبدی معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری ایرامکس اظهار کرد: نمایشگاه هنری «طوفان الاحرار» مجموعه آثار خوشنویسی در خط های مختلف و نقاشی است که به همت کانون هنر این واحد دانشگاهی برگزار شده است.

وی اضافه کرد: حمایت از مردم مظلوم غزه وظیفه انسانی هر مسلمانی است و هر یک از ما با هر شیوه و سبکی می توانیم صدای مظلومیت مردم ستمدیده غزه باشیم که دانشجویان کانون هنر دانشگاه آزاد بجنورد، زبان هنر را برای نشان دادن حمایت خود از طوفان الاقصی انتخاب کردند.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد بیان کرد: آثار خوشنویسی که با شرکت مریم ریحانی، شادی ریحانی، امین فیروزبخت، رامین فیروزبخت و زهرا معماریانی در نمایشگاه قرار دارند در سبک های نستعلیق ثلث و نقاشی هستند.

عبدی افزود: نمایشگاه طوفان الاحرار در محل خانه فرهنگ و هنر این دانشگاه به مدت یک هفته برای بازدید عموم فعال است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برپایی نمایشگاه هنری «طوفان الاحرار» در دانشگاه آزاد بجنورد" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برپایی نمایشگاه هنری «طوفان الاحرار» در دانشگاه آزاد بجنورد"، کلیک کنید.