برگزاری نمایشگاه پاییزه نوشت‌افزار و محصولات فرهنگی کانون کرمانشاه 

برگزاری نمایشگاه پاییزه نوشت‌افزار و محصولات فرهنگی کانون کرمانشاه 

محمدخیاط زنجانی در گفتگو با خبرنگار ایرامکس کرمانشاه، در رابطه با برگزاری این نمایشگاه پاییزه اظهار کرد: با توجه به تنوع و عرضه محصولات فرهنگی متنوع در عرصه رقابت و در عین حال تبلیغ و ترویج قهرمانان و شخصیت‌های غیر ایرانی و جنگ نرمی که در این زمینه وجود دارد و با در نظر گرفتن اهمیت موضوع، در مجموعه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه در سال‌های اخیر اقداماتی در زمینه توجه به توزیع محصولات فرهنگی متناسب کودک و نوجوان انجام گرفت. 

وی افزود: در همین راستا در سال‌های اخیر، سه شعبه فروشگاه کانون به همراه نخستین شعبه کافه گالری در مجتمع فرهنگی و هنری آفرینش در سطح شهر کرمانشاه، افتتاح شد که با در نظر گرفتن فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی و محصولاتی ویژه و متناسب با کودک و نوجوان هم‌سو شد و خوشبختانه با استقبال مخاطبان نیز مواجه شد و توانستیم در کافه گالری کانون علاوه بر عرضه این محصولات و در کنار آنها برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری نیز با سبک‌های بدیع، مخاطب‌پسند و خلاقانه هم‌راستا با اهداف کانون پیش ببریم. 

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمانشاه تصریح کرد: بر همین اساس نمایشگاه پاییزه نوشت‌افزار و محصولات کودک و نوجوان با ۱۰ تا ۱۵ درصد تخفیف ویژه نمایشگاه توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه ۱۵ لغایت ۲۱ شهریور ساعت ۱۰ الی ۲۰ برگزار می‌شود؛ این نمایشگاه با حضور سه شعبه فروشگاه کانون استان در سطح شهر کرمانشاه، شامل شعبه ایران من ( واقع در فرهنگیان فاز ۱، پارک معلم، جنب مرکز شماره چهار کانون)؛ شعبه ضامن آهو (کارمندان، ایستگاه ۲ جنب سینما فرهنگ)؛ شعبه آفرینش (بلوار شهید بهشتی، سه‌راه ۲۲ بهمن، جنب خانه معلم، مجتنع فرهنگی و هنری آفرینش، کافه گالری آفرینش) است.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برگزاری نمایشگاه پاییزه نوشت‌افزار و محصولات فرهنگی کانون کرمانشاه " هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برگزاری نمایشگاه پاییزه نوشت‌افزار و محصولات فرهنگی کانون کرمانشاه "، کلیک کنید.