بهره‌برداری بیش از ۷۰ درصد مسیر اردبیل-ارجستان به زودی

بهره‌برداری بیش از ۷۰ درصد مسیر اردبیل-ارجستان به زودی

ایرامکس/اردبیل نماینده اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری‌های انجام گرفته تعریض و بهسازی بیش از ۷۰ درصد مسیر اردبیل به ارجستان تا ماه‌های آتی به بهره‌برداری می‌رسد.

علی نیکزاد ۱۰ شهریور در بازدید از راه اردبیل به ارجستان، گفت: عملیات اجرایی راه اردبیل به ارجستان به ۳ قطعه تقسیم شده که قطعه اول از اردبیل به سمت ارجستان ۷ کیلومتر، قطعه دوم ۵ کیلومتر و قطعه سوم که به ارجستان ختم می‌شود ۶ کیلومتر است.

وی افزود: اخیراً ۲۹۷ میلیارد ریال از طریق سازمان راهداری کشور به این پروژه تزریق شد و مقرر گردید که قطعه اول و سوم تا پایان فصل کاری امسال به اتمام رسیده و به بهره‌برداری برسد.

 نیکزاد خاطرنشان کرد: با اعتباری که تامین و اختصاص داده شد، روکش آسفالت مسیر سرعین به بیله‌درق انجام شده و برای راه ارتباطی بیله‌درق به ارجستان نیز اخیراً تأمین اعتبار شد تا عملیات اجرایی روکش آسفالت این مسیر نیز انجام شود.

پایان خبر ایرامکس

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بهره‌برداری بیش از ۷۰ درصد مسیر اردبیل-ارجستان به زودی" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بهره‌برداری بیش از ۷۰ درصد مسیر اردبیل-ارجستان به زودی"، کلیک کنید.