بهره مندی ۳۲۰ هزار مشترک در زنجان از خطوط تلفن ثابت

بهره مندی ۳۲۰ هزار مشترک در زنجان از خطوط تلفن ثابت

به گزارش ایرامکس از زنجان ، شبستانی گفت: تلفن ثابت قدیمی‌ترین، ایمن‌ترین و باصرفه‌ترین وسیله ارتباطی است که شرکت مخابرات ایران هزینه زیادی برای نگهداری و پشتیبانی آن پرداخت و با دریافت حداقل هزینه به مشترکان ارائه می‌کند.

وی افزود: پورت‌های مشترکان در مرکز تلفن همه ساعات شبانه روز برخط و فعال است و شرکت مخابرات برای فعال نگهداری آنها هزینه‌های زیادی را برای نیروی انسانی، پیمانکار و برق پرداخت می‌کند.

مدیرعامل مخابرات منطقه زنجان در خصوص کاهش کیفیت اینترنت در برخی نقاط شهر زنجان نیز گفت: هر چقدر فاصله مشترک با مرکز مخابرات بیشتر و بیش از سه کیلومتر باشد پهنای باند اینترنت نیز کمتر می‌شود.

شبستانی به اجرای طرح‌های فیبر نوری و اف تی تی اچ برای منازل و شهرک‌های صنعتی استان اشاره کرد و گفت: با تکمیل این طرح اینترنت با سرعت بالا در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: در این راستا اتصال سازمان‌ها و دستگاه‌های زنجان به شبکه پرسرعت فیبر نوری جهت ارائه خدمات مطلوب با جدیت پیگیری می‌شود.

به گفته شبستانی، تاکنون به ۲ هزار و ۳۰۰ مشترک استان، خدمات فیبر نوری در منزل ارائه شده است.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بهره مندی ۳۲۰ هزار مشترک در زنجان از خطوط تلفن ثابت" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بهره مندی ۳۲۰ هزار مشترک در زنجان از خطوط تلفن ثابت"، کلیک کنید.