بیانیه مشترک آمریکا و تروئیکای اروپا در نشست آژانس اتمی علیه ایران

بیانیه مشترک آمریکا و تروئیکای اروپا در نشست آژانس اتمی علیه ایران

فرانسه، آلمان، انگلیس و امریکا امروز پنجشنبه در بیانیه‌ای مشترک بدون اشاره به عدم اجرای تعهدات هسته‌ای خود در برجام به تکرار اتهامات علیه برنامه هسته‌ای ایران می‌کردند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری ایرامکس، فرانسه، آلمان، انگلیس و آمریکا امروز پنجشنبه در بیانیه‌ای مشترک بدون اشاره به عدم اجرای تعهدات هسته‌ای خود در برجام به تکرار اتهامات علیه برنامه هسته‌ای ایران می‌کردند.  

در این بیانیه ادعا شده است: ایران در پاسخ به سوالات آژانس اتمی در خصوص مواد هسته‌ای اعلام‌نشده و فعالیت‌ها در تورقوزآباد و ورامین توضیحات معتبر فنی ارائه نداده است.

کد اصلاحی ۳.۱ از جمله دیگر مواردی است که مورد اعتراض چهار کشور غربی قرار گرفته است. آنها مدعی شده‌اند: اقدامات ایران باعث ایجاد تردید‌های جدی درباره اینکه فعالیت‌های هسته‌ای ایران ماهیتی صرفا صلح‌امیز دارد می‌شود.

چهار کشور غربی در بخش دیگری از بیانیه مدعی شده‌اند: شورای حکام صبر قابل توجهی نشان داده است، اما این صبوری حد و اندازه دارد و ما در شرایطی که ایران به رفتار‌های ابهام‌آمیز ادامه می‌دهد بیکار نخواهیم نشست.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بیانیه مشترک آمریکا و تروئیکای اروپا در نشست آژانس اتمی علیه ایران" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بیانیه مشترک آمریکا و تروئیکای اروپا در نشست آژانس اتمی علیه ایران"، کلیک کنید.