تبیین شخصیت و سیره امام (ره) نیاز جامعه امروز است

تبیین شخصیت و سیره امام (ره) نیاز جامعه امروز است

ایرامکس/کرمانشاه نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری گفت: تبیین شخصیت و سیره امام (ره) نیاز جامعه امروز است.

آیت الله امان نریمانی در گفت و گو با ایرامکس، از امام خمینی(ره) به عنوان یک شخصیت کم نظیر یاد کرد و افزود: امام (ره) با پیروزی انقلاب، اسلام را به جهانیان معرفی کرد.

وی با بیان اینکه تا قبل از پیروزی انقلاب در اروپا و آمریکا اسمی از اسلام نبود، گفت: حرکت تاریخی امام(ره) در پیروزی انقلاب اسلامی سبب شد تا جهانیان با نام اسلام آشنا شوند و این حرکتی هم که امروز در غزه در مبارزه با ظلم رژیم صهیونیستی می بینیم نشات گرفته از مقاومتی است که از مردم ایران اسلامی آموخته اند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری  سپس با بیان اینکه شخصیت امام(ره) تا حدود زیادی مجهور مانده، گفت: قدر امام(ره) را آن طور که باید نشناختیم.

وی با بیان اینکه تبیین شخصیت و سیره امام(ره) نیاز جامعه امروز است، اضافه کرد: مقام معظم رهبری همواره شخصیت امام راحل را تبیین می کنند، بنابراین تبیین شخصیت امام(ره) در جامعه ضروری است.

آیت الله نریمانی با بیان اینکه امام خمینی (ره) از چهره های تاریخ ساز بود، تصریح کرد: امام(ره) رهبری مدبر، متفکر، آگاه به زمان و مسایل جهانی بود که بزرگ ترین انقلاب تاریخ معاصر را به پیروزی رسانده و هدایت کرد، انقلابی که در عصر کنونی سرمنشا بسیاری از تحولات در جهان است.

آیت الله نریمانی ادامه داد: علم و عمل، سلوک عرفانی، شجاعت، زمان شناسی و… از دیگر خصوصیات برجسته امام خمینی (ره) بود.

وی با بیان اینکه سالروز رحلت امام (ره) فرصت خوبی برای معرفی امام(ره) به جامعه است، گفت: باید از ظرفیت های مختلف برای شناساندن امام(ره) به جامعه و به خصوص جوانان استفاده کنیم.

 وی با بیان اینکه باید با زبان هنر جامعه را با ویژگی های شخصیتی و سبک و سیره بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران آشنا کنیم، گفت: استفاده از ظرفیت فضای مجازی فرصت خیلی خوبی برای معرفی شخصیت امام(ره) به جامعه به خصوص جوانان است.

پایان خبر ایرامکس

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تبیین شخصیت و سیره امام (ره) نیاز جامعه امروز است" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تبیین شخصیت و سیره امام (ره) نیاز جامعه امروز است"، کلیک کنید.