تداوم خدمت رسانی حمل و نقل عمومی تهران تا پایان مراسم تشییع شهید جمهور و همراهانش

تداوم خدمت رسانی حمل و نقل عمومی تهران تا پایان مراسم تشییع شهید جمهور و همراهانش

معاون حمل و نقل شهرداری تهران تاکید کرد که خدمت رسانی شبکه حمل و نقل عمومی به سوگواران تا پایان مراسم تشییع شهید جمهور و همراهانش ادامه دارد.

به گزارش ایرامکس، محسن هرمزی در جمع خبرنگاران در حاشیه مراسم تشیع پیکر رییس جمهور شهید و همراهانش با بیان اینکه سرفاصله حرکت قطارهای مترو کاهش یافته است، گفت: با توجه به اعزام قطارهای فوق العاده، سرفاصله حرکت قطارها کاهش یافته است.

وی با اشاره به خیل عظیم مسافران شبکه حمل و نقل عمومی، با تاکید براینکه با توجه به رایگان بودن خدمات، هنوز نمی توان گفت که چه تعداد از شهروندان از خدمات مترو، اتوبوس و تاکسی استفاده کرده اند، گفت: با توجه به آغاز مراسم نماز و لزوم آماده سازی و همچنین ازدحام جمعیت در خیابان های اطراف محل برگزاری نماز، ایستگاه های مترو تیاتر شهر و انقلاب تخلیه مسافر انجام نمی شود.

وی ادامه داد: شهروندان می توانند از ایستگاه های مترو لاله، کارگر، توحید و فردوسی برای رسیدن به محل اقامه نماز استفاده کنند.

هرمزی تاکید کرد: ارایه خدمات به شهروندان تا پایان مراسم و آخرین مسافر ادامه خواهد داشت.

پایان خبر ایرامکس

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تداوم خدمت رسانی حمل و نقل عمومی تهران تا پایان مراسم تشییع شهید جمهور و همراهانش" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تداوم خدمت رسانی حمل و نقل عمومی تهران تا پایان مراسم تشییع شهید جمهور و همراهانش"، کلیک کنید.