ترخیص خودروهای توقیفی از فردا و امکان تقسیط جریمه های رانندگی

ترخیص خودروهای توقیفی از فردا و امکان تقسیط جریمه های رانندگی

سخنگوی پلیس اعلام کرد: ترخیص وسایل نقلیه توقیفی که شکایت قضایی یا پرونده مفتوح ندارند، از فردا شنبه آغاز می شود.

به گزارش ایرامکس، بنابر تدبیر فرمانده کل انتظامی کشور مالکان وسایل نقلیه ای که صِرفا در چارچوب مقررات پلیس و راهنمایی و رانندگی توقیف و به پارکینگ دلالت داده شده اند، می توانند از روز شنبه 21 بهمن 1402 با مراجعه به دفاتر پلیس 10 در سراسر کشور و یا از طریق اپلیکیشن “پلیس من” با مراجعه به قسمت پلیس راهور و “صفحه ترخیص خودرو” نسبت به ترخیص وسیله نقلیه خود اقدام نمایند.

سردار سعید منتظرالمهدی در این خصوص گفت: ترخیص خودروهایِ توقیفی شاملِ کلیه تخلفات رانندگی و همچنین موارد مرتبط با حوزه عفاف و حجاب نیز می باشد و البته مشمول خودروهایی که دارای شکایت قضایی و پرونده مفتوح در سیستم قضایی هستند، نمی شود.

همچنین به جهت تسهیل و مساعدت در فرآیند ترخیص، از طریق ستاد ترخیصِ پلیس راهور فراجا نسبت به تقسیطِ جرایمِ رانندگی اقدام خواهد شد.

این تسهیلات به مناسبت عید مبعث و پیروزی انقلاب اسلامی در نظر گرفته شده است.

پایان خبر ایرامکس

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ترخیص خودروهای توقیفی از فردا و امکان تقسیط جریمه های رانندگی" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ترخیص خودروهای توقیفی از فردا و امکان تقسیط جریمه های رانندگی"، کلیک کنید.