تظاهرات ۳۵۰ هزار نفر در تل آویو در حمایت از توافق مبادله اسرا

تظاهرات ۳۵۰ هزار نفر در تل آویو در حمایت از توافق مبادله اسرا

صدها هزار نفر از شهرک‌نشینان در منطقه «رحوفوت» واقع در جنوب تل‌آویو دست به تظاهرات زده و خواستار توافق تبادل اسرا شدند.

به گزارش ایرامکس، شنبه شب، بیش از ۳۵۰ هزار اسرائیلی مقابل مقر وزارت جنگ رژیم صهیونیستی در تل آویو دست به تظاهرات زده و خواستار امضای فوری توافق مبادله اسرا با مقاومت در غزه شدند.

عصر امروز هم هزاران نفر از شهرک‌نشینان صهیونیست در منطقه «رحوفوت» واقع در مرکز فلسطین اشغالی تظاهرات کرده و بر لزوم توافق تبادل اسرا با مقاومت فلسطین تأکید کردند.

شهرک‌نشینان ساکن سرزمین‌های اشغالی در پی کشته شدن ۶ اسیر اسرائیلی در تونل‌های غزه، تقریبا هر روزه از اوسط هفته گذشته دست به اعتصاب و تظاهرات زده‌اند.

روز یکشنبه و پس از آنکه رژیم صهیونیستی اعلام کرد نیروهای این رژیم اجساد ۶ نفر از اسرای اسرائیلی را در تونل های غزه کشف کرده‌اند، خشم عمومی علیه نتانیاهو تشدید شد و اعتصاب سراسری در اعتراض به بی‌توجهی کابینه نتانیاهو به سرنوشت اسرا در سراسر فلسطین اشغالی شکل گرفت.

پایان خبر ایرامکس

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تظاهرات ۳۵۰ هزار نفر در تل آویو در حمایت از توافق مبادله اسرا" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تظاهرات ۳۵۰ هزار نفر در تل آویو در حمایت از توافق مبادله اسرا"، کلیک کنید.