تقدیر مردم استانبول از جمهوری اسلامی ایران

به گزارش ایرامکس، در این اجتماع که با حضور تعداد زیادی از مردم، گروه ها و احزاب برگزار شد، برخی از سخنرانان با محکومیت رژیم صهیونیستی، مشارکت کشورهای غربی بخصوص آمریکا را در تجاوزات و نسل کشی آن رژیم، مصداق جنایت علیه بشریت دانستند.

به گزارش ایرامکس، شرکت کنندگان در این تجمع مردمی، با قدردانی از اقدام اخیر جمهوری اسلامی ایران در تنبیه این رژیم سرکش، بر اتحاد کشورهای مسلمان جهان علیه این غده سرطانی تاکید نمودند.

تقدیر مردم استانبول از جمهوری اسلامی ایران

در این مراسم، برخی از شرکت کنندگان با حمل تصاویری از شهید حاج قاسم سلیمانی و پرچم های فلسطین و حزب الله لبنان، با نصب دسته های گل بر درب سرکنسولگری کشورمان، از جمهوری اسلامی ایران تشکر کردند

310310

تقدیر مردم استانبول از جمهوری اسلامی ایران

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تقدیر مردم استانبول از جمهوری اسلامی ایران" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تقدیر مردم استانبول از جمهوری اسلامی ایران"، کلیک کنید.