تمهیدات حمل و نقلی ویژه اجتماع امام رضایی ها برای شهادت رییس جمهور و هیات همراه

تمهیدات حمل و نقلی ویژه اجتماع امام رضایی ها برای شهادت رییس جمهور و هیات همراه

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران جزییات تمهیدات حمل و نقل ویژه مراسم اجتماع امام رضایی ها به مناسبت شهادت آیت الله سید ابراهیم رییسی و هیات همراه را تشریح کرد.

به گزارش ایرامکس، محسن هرمزی با اشاره به اجتماع بزرگ امام رضایی ها که قرار است امروز راس ساعت 16:00 در میدان ولیعصر تهران برگزار شود از تمهیدات حمل و نقل ویژه این مراسم خبر داد.

هرمزی گفت: با توجه به اینکه در پی خبر دلخراش شهادت رییس جمهور عزیز کشورمان و تالم و تاثر مردم شریف ایران به ویژه شهروندان عزیز تهران بار دیگر شاهد اجتماع امام رضایی ها هستیم، حوزه حمل و نقل همگانی نیز مانند گذشته در کنار مردم سوگوار شهر تهران خواهد بود.

بر اساس گزارش سایت شهر، معاون شهردار تهران افزود: تقویت خطوط اتوبوس های عبوری و منتهی به محل برگزاری مراسم، تخصیص ناوگان ویژه نسبت به جابجایی شهروندان گرامی به میادین و مقاصد (راه آهن، ونک، تجریش، خراسان، رسالت، صادقیه، آزادی، چهارراه تهرانپارس، پایانه خاوران، شهرک شهید محلاتی و شهر ری) از سوی شرکت واحد اتوبوسرانی، اعزام 100 دستگاه ون برای جابجایی مسافران در میدان ولیعصر از سوی سازمان تاکسیرانی و همچنین اعزام فوق العاده قطارها و کاهش سرفاصله قطارها به داخل ایستگاه ولیعصر از سوی شرکت مترو، مهم ترین تمهیدات حمل و نقل برای تسهیل تردد شهروندان است.

پایان خبر ایرامکس

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تمهیدات حمل و نقلی ویژه اجتماع امام رضایی ها برای شهادت رییس جمهور و هیات همراه" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تمهیدات حمل و نقلی ویژه اجتماع امام رضایی ها برای شهادت رییس جمهور و هیات همراه"، کلیک کنید.