توضیحات سلاجقه درباره وضعیت قلاده شیر باغ وحش مشهد

علی سلاجقه در حاشیه جلسه امروز هییت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در امر احیای دریاچه ارومیه قبلا با کشور های مختلف از جمله ژاپن همکاری شده بود، ولی درحال حاضر همکاری نداریم.

توضیحات سلاجقه درباره وضعیت قلاده شیر باغ وحش مشهد

آفتاب نیوز :

وی یادآور شد: گام دوم احیای دریاچه ارومیه آغاز شده است و امیدواریم وزارت خانه های جهاد کشاورزی و نیرو به وظایف خودشان عمل کنند و دریاچه روز های خوبی را شاهد باشد. با بارش های اخیر وضعیت به نسبت مناسب شده است.

رییس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: تمام تالاب های اقماری دریاچه با تلاش همکارانم در شرایطی که هنوز بارش نداشتیم، هم از لحاظ تامین آب و هم تنوع زیستی و جانوری وضعیت مناسبی داشت.

سلاجقه در پاسخ به پرسشی درباره حاشیه های وضعیت یک قلاده شیر در مشهد، اظهار کرد: همیشه بر باغ وحش ها نظارت می کنیم. در مشهد، اما آن قلاده شیر هم از لحاظ سنی با مشکل مواجه است و هم کار های تیمارگری اش در حال انجام است. اگر مشخص شود که جنبه بیماری این قلاده شیر دلایلی مرتبط با وضعیت رسیدگی و تامین نشدن مواد غذایی داشته باشد حتماً برخورد قانونی انجام می شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "توضیحات سلاجقه درباره وضعیت قلاده شیر باغ وحش مشهد" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "توضیحات سلاجقه درباره وضعیت قلاده شیر باغ وحش مشهد"، کلیک کنید.