ثبت‌نام زمین دولتی، ترفند جدید کلاهبرداران/دسترسی به رمز پویا از طریق بدافزار

ثبت‌نام زمین دولتی، ترفند جدید کلاهبرداران/دسترسی به رمز پویا از طریق بدافزار

به گزارش ایرامکس از اصفهان، سرهنگ مصطفی مرتضوی اظهار کرد: طبق گزارش‌های واصله، اخیراً کلاهبرداران سایبری در حال ارسال پیامک‌هایی تحت عنوان ثبت‌نام زمین دولتی و یا دریافت بسته معیشتی از شماره‌های موبایل شخصی هستند که لازم است شهروندان هنگام مواجهه با این‌گونه پیامک‌ها هوشیار باشند.

وی افزود: برخی شهروندان فریب‌خورده و برای ثبت‌نام روی لینک موجود در پیامک کلیک می‌کنند که باعث می‌شود یک بدافزار که دسترسی کاملی به بخش پیامک‌ها دارد بر روی گوشی آنها نصب شده و از طریق گوشی قربانی همین پیامک را برای مخاطبان و افراد دیگر ارسال می‌کند.

رئیس پلیس فتای استان اصفهان گفت: کلاهبردار به دلیل دسترسی به پیامک‌ ها از طریق بدافزار نصب شده روی گوشی قربانی، توانایی خواندن و ارسال پیامک رمز پویا بانکی و ارسال آن به خود را دارد و از این طریق حساب بانکی قربانی را نیز خالی می‌کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ثبت‌نام زمین دولتی، ترفند جدید کلاهبرداران/دسترسی به رمز پویا از طریق بدافزار" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ثبت‌نام زمین دولتی، ترفند جدید کلاهبرداران/دسترسی به رمز پویا از طریق بدافزار"، کلیک کنید.