حماسه آفرینی دلاور مرد لرستانی نامی ماندگار در تاریخ پارالمپیک ثبت کرد

حماسه آفرینی دلاور مرد لرستانی نامی ماندگار در تاریخ پارالمپیک ثبت کرد

ایرامکس/لرستان استاندار لرستان طی پیامی کسب مدال طلای امیر حسین علیپور پرتابگر شایسته لرستانی در رقابت‌های دوومیدانی پارالمپیک ۲۰۲۴ فرانسه را تبریک گفت.

در متن پیام ابوطالب شفقت آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

افتخارآفرینی امیرحسین علیپور در مسابقات پارالمپیک پاریس کشور فرانسه باعث غرور ملی همه ایرانیان سرافراز شد.

حماسه آفرینی دلاور مرد لرستانی برای ایران و ایرانی سربلندی و برای استان عزیزمان نامی ماندگار در تاریخ پارالمپیک ثبت کرد.

یقیناً حضور و درخشش کم نظیر امیرحسین علیپور قهرمان ملی پوش پرتاب وزنه در آوردگاه پاریس با رکورد ۱۴.۷۸ متر و ایستادن بر سکوی قهرمانی پارالمپیک و به اهتزاز درآوردن پرچم سه رنگ و مقدس جمهوری اسلامی ایران مایه مباهات و موجبات شادمانی و شعف مردم غیور استان را فراهم کرد.

اینجانب این افتخار آفرینی و پیروزی تاریخی را به ورزشکار محبوب و عزیزمان امیرحسین علیپور و خانواده این قهرمان، مربیان زحمتکش، جامعه ورزش و به ویژه مردم قدرشناس استان تبریک عرض نموده و عزت، سربلندی و درخشش در میادین بین‌المللی برای همه ورزشکاران استان لرستان را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

پایان خبر ایرامکس

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "حماسه آفرینی دلاور مرد لرستانی نامی ماندگار در تاریخ پارالمپیک ثبت کرد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "حماسه آفرینی دلاور مرد لرستانی نامی ماندگار در تاریخ پارالمپیک ثبت کرد"، کلیک کنید.