حماس: دروغ‌های دانیال هاگاری، تلاشی بی‌ارزش برای حفظ آبروی ارتش شکست‌خورده است

حماس: دروغ‌های دانیال هاگاری، تلاشی بی‌ارزش برای حفظ آبروی ارتش شکست‌خورده است

جنبش حماس در بیانیه‌ای اعلام کرد که دروغ‌های مفتضحانه و نمایش ناکام سخنگوی ارتش اشغالگر، تلاشی بی ارزش برای حفظ آبروی ارتش شکست خورده است.

به گزارش ایرامکس، جنبش مقاومت اسلامی حماس در بیانیه ای اعلام کرد: آنچه سخنگوی ارتش تروریستی اشغالگر امشب مطرح کرد و تلاش او برای القای کنترل ادعایی ارتش شکست خورده بر میدان نظامی و اطلاعات همراه با شرایط شهادت فرمانده شهید یحیی السنوار، فرمانده طوفان الاقصی، دو روز پس از درگیری قهرمانانه و شهادت او در مقابله با نیروهای رژیم صهیونیستی در محور تل السلطان در رفح، اقدامی اسفبار و سخیف برای جبران شکست سیستم امنیتی و نظامی رژیم صهیونیستی است.

در بیانیه حماس آمده است: دروغ های مفتضحانه و نمایش ناکام سخنگوی ارتش اشغالگر، تلاشی بی ارزش برای حفظ آبروی ارتش شکست خورده ای است که فرمانده السنوار و برادرانش آن را خوار کردند.

حماس اعلام کرد: فرمانده شجاع و دلیر شهید یحیی السنوار، در میدان نبرد و پس از آنکه فرماندهی بزرگترین نبرد در تاریخ ملت فلسطین یعنی طوفان الاقصی را رهبری کرد و پس از یک سال کامل مبارزه در جبهه های مختلف در نوار غزه و در صف نخست مقاومان ملت شجاع به شهادت رسید و تصویر السنوار به نمادی جهانی برای انسان مقاوم تبدیل شد.

حماس در پایان تاکید کرد: فرمانده السنوار، زندگی پر از جهاد و مبارزه خود را آنطور که آرزو می کرد، با شهادت در حال پیشروی و نه رو به عقب به پایان رساند تا با اقدام خود، راه آزادی و رهایی و پاکسازی سرزمین و مقدسات از ناپاکی صهیونیست های فاشیست را روشن کند.

پایان خبر ایرامکس

حماس: دروغ‌های دانیال هاگاری، تلاشی بی‌ارزش برای حفظ آبروی ارتش شکست‌خورده است

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "حماس: دروغ‌های دانیال هاگاری، تلاشی بی‌ارزش برای حفظ آبروی ارتش شکست‌خورده است" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "حماس: دروغ‌های دانیال هاگاری، تلاشی بی‌ارزش برای حفظ آبروی ارتش شکست‌خورده است"، کلیک کنید.