رئیس فدراسیون: امید زیادی برای درخشش کاروان پارالمپیک کشورمان در پاریس داریم

رئیس فدراسیون: امید زیادی برای درخشش کاروان پارالمپیک کشورمان در پاریس داریم

به گزارش خبرگزاری ایرامکس از آذربایجان‌غربی، جلیل کوهپایه‌زاده رئیس فدراسیون جانبازان و توان یابان در ارومیه و در حاشیه مجمع عمومی سالیانه هیات استان آذربایجان‌غربی گفت: امسال کاروان ورزشی کشورمان در رقابت‌های پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس با ۶۶ ورزشکار در ۱۰ رشته ورزشی حضور خواهدداشت که از این تعداد در ۶ رشته والیبال نشسته در بخش تیمی و پاراتیروکمان، پاراتیراندازی، پارادوومیدانی، پاراشنا و پاراوزنه برداری در بخش انفرادی و ۴۵ ورزشکار متشکل از ۳۷ ورزشکار در بخش آقایان و ۸ ورزشکار در بخش بانوان از فدراسیون جانبازان و توان یابان خواهدبود.

وی ادامه داد: انتظار داریم همانند دوره قبلی شاهد درخشش ورزشکاران کشورمان باشیم و بهتر شدن مرغوبیت و رنگ مدال‌ها باشیم.

رئیس فدراسیون جانبازان و توان یابان افزود: باید یاد پهلوان مرحوم سیامند رحمان را گرامی بداریم که همواره یکی از افتخارات ورزش کشورمان در مسابقات مختلف در این رشته بوده است و این استان از جمله استان‌های موفق کشورمان بوده و تلاش خوهیم کرد ضمن بهره گیری از تجربیات موفق استان آذربایجان‌غربی، میزبانی یک یا دو رویداد قهرمانی کشور را به این استان واگذار کنیم.

کوهپایه‌زاده خاطر نشان کرد: در راستای توسعه و حمایت از ورزشکاران جانبازان و توان یابان، دیداری با مجمع نمایندگان استان آذربایجان‌غربی به همراه مدیرکل ورزش و جوانان این استان و رئیس هیات استان برگزار خواهیم کرد تا حمایت‌های لازم را از نمایندگان بهره بگیریم.

وی توزیع درست بودجه در کشور را ضروری دانست و خاطر نشان کرد: ورزش از جمله بخش‌هاییست که با حمایت مناسب از آن شاهدشور و نشاط اجتماعی ، سلامتی و شادکامی در جامعه به همراه خواهدداشت.

رئیس فدراسیون جانبازان و توان یابان اضافه کرد: حضور در مسابقت فوتبال ۷ نفره قهرمانی جهان در آبان ماه به میزبانی اسپانیا و حضور در بسکتبال با ویلچر جوانان آسیا اقیانوسیه در آذرماه از جمله برنامه‌های برون مرزی ورزش جانبازان و توان یابان بعد از پارالمپیک خواهدبود.

در مجمع سالیانه هیات جانبازان و توان یابان آذربایجان‌غربی، سجاد بیرامی مدیرکل ورزش و جوانان این استان خاطر نشان کرد: تلاش مجموعه ورزش استان توجه به تمام رشته‌ها و هیات‌ها از جمله هیات جانبازان و توان یابان است و احداث سالن تخصصی این هیات در استان و در شهر ارومیه که باید از استاندار ورزش‌دوست استان در حمایت از این مجموعه قدردانی و تشکر کنیم در راستای حمایت از این قشر و هیات بوده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رئیس فدراسیون: امید زیادی برای درخشش کاروان پارالمپیک کشورمان در پاریس داریم" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رئیس فدراسیون: امید زیادی برای درخشش کاروان پارالمپیک کشورمان در پاریس داریم"، کلیک کنید.