رونمایی از سرمربی پرسپولیس؛ مرد اسپانیایی روی نیمکت سرخ‌ها

رونمایی از سرمربی پرسپولیس؛ مرد اسپانیایی روی نیمکت سرخ‌ها

به گزارش خبرگزاری ایرامکس؛ پس از مدت‌ها بازی با اسامی مختلف، بالاخره از سرمربی جدید پرسپولیس رونمایی شد. خوان کارلوس گاریدو مربی 55 اسپانیایی کسی است که فصل آینده هدایت سرخپوشان را بر عهده خواهد داشت.

این سرمربی اسپانیایی سابقه هدایت تیم‌هایی چون ویارئال و رئال بتیس اسپانیا، کلوب بروژ بلژیک، الاهلی مصر، الاتفاق عربستان، رجا کازابلانکا و وداد مراکش، العین امارات و اتحاد الجزایر را در کارنامه دارد.

گاریدو به همراه الاهلی و رجا قهرمانی در لیگ قهرمانان آفریقا را تجربه کرده و سابقه قهرمانی در سوپرکاپ مصر و جام حذفی مراکش را هم دارد.

258 258

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رونمایی از سرمربی پرسپولیس؛ مرد اسپانیایی روی نیمکت سرخ‌ها" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رونمایی از سرمربی پرسپولیس؛ مرد اسپانیایی روی نیمکت سرخ‌ها"، کلیک کنید.