سابریست‌های دانشگاه آزاد قهرمان لیگ برتر شدند

سابریست‌های دانشگاه آزاد قهرمان لیگ برتر شدند

رقابت‌های لیگ برتر شمشیربازی سلاح «سابر» مردان باشگاه‌های کشور در فصل ۱۴۰۳- ۱۴۰۲ با قهرمانی مقتدرانه تیم دانشگاه آزاد اسلامی به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری ایرامکس، مرحله برگشت لیگ برتر شمشیربازی سلاح «سابر» مردان باشگاه‌های کشور یادواره «شهیدان غزه» در فصل ۱۴۰۳- ۱۴۰۲، عصر امروز به میزبانی ورزشگاه سه هزار نفری شهید «آهندوست» ارومیه برگزار شد.

در پایان این رقابت ها، تیم سابر دانشگاه آزاد اسلامی که ستارگانی همچون «علی پاکدامن»، «محمد رهبری» و «نیما آقایی» را در ترکیب دارد، مقتدرانه به مقام قهرمانی رسید و افتخار تازه‌ای برای ورزش دانشگاه رقم خورد. تیم‌های مس سونگون ورزقان و چادرملو نیز به ترتیب دوم و سوم شدند.

«بابک برومند» مربی تیم «سابر» دانشگاه آزاد اسلامی، با بیان اینکه در این دوره از رقابت‌ها هفت تیم حضور داشتند، خاطرنشان کرد: حضور سابریست‌های المپیکی در ترکیب این تیم‌ها، سطح کیفی مسابقه‌ها را بالا برده و بر جذابیت لیگ افزوده بود.

آیین اختتامیه و اهدای مدال و کاپ تیم‌های نخست تا سوم با حضور دکتر «علیرضا پورسلمان» رئیس فدراسیون شمشیربازی، دکتر «محمدرضا ولیلو» رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی، دکتر «سجاد بیرامی» مدیرکل ورزش و جوانان استان و شمار دیگری از مسئولان ورزش آذربایجان غربی برگزار شد.

«امیرعباس لشگری» رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی، با تبریک قهرمانی سابریست‌های دانشگاه، گفت: درخشش دانشگاه آزاد اسلامی در سطح نخست ورزش کشور، مرهون سیاست گذاری‌های شایسته در شورای ورزش دانشگاه، حمایت‌های «محمدمهدی طهرانچی» رئیس دانشگاه و دکتر «فرزاد جهان‌بین» معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه و همچنین تلاش‌های یک تیم حرفه‌ای کاری در بخش‌های مختلف دانشگاه است.

او با تاکید بر تداوم جوان گرایی، پرورش استعداد‌ها و قهرمان پروری در تیم‌های ورزشی این دانشگاه افزود: جای بسی خرسندی است که شاکله تیم‌های باشگاه فرهنگی ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی، دانشجویان و اعضای تحصیل کرده همین دانشگاه است و بستر فعالیت برای آنان به بهترین شکل ممکن فراهم است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سابریست‌های دانشگاه آزاد قهرمان لیگ برتر شدند" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سابریست‌های دانشگاه آزاد قهرمان لیگ برتر شدند"، کلیک کنید.