سبک زندگی در زیارت اربعین 

حجت‌الاسلام خیری مطرح کرد؛

سبک زندگی در زیارت اربعین 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم، بُعد رفتاری و سبک زندگی امام حسین علیه‌السلام در زیارت اربعین را تبیین کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری ایرامکس، حجت‌الاسلام حسن خیری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم در نشست بین‌المللی «اربعین و جامعه مهدوی» که با حضور اندیشمندان و استادان دانشگاه‌های کربلای عراق و آزاد اسلامی ایران در کربلای معلی برگزار شد بُعد رفتاری و سبک زندگی امام حسین علیه‌السلام در زیارت اربعین را تبیین کرد.

وی اضافه کرد: در زیارت اربعین آمده که امام حسین علیه‌‌السلام خون خود را داد برای اینکه مردم را از جهالت برهاند که این امر بُعد معرفتی است، اما رهایی از ضلالت نیز بُعد رفتاری و سبک زندگی بوده که در زیارت اربعین هم مورد توجه قرار گرفته است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم با بیان اینکه در زمان امام مهدی عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف، انسان از مسیر معرفت و عقل به کمال می‌رسد، افزود: اخلاق، ادب و سبک زندگی، مسئله هویت و سرمایه اجتماعی به قدری مهم است که در علوم اجتماعی به وفور به این مسئله پرداخته شده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سبک زندگی در زیارت اربعین " هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سبک زندگی در زیارت اربعین "، کلیک کنید.