سخاوت ۱۰ میلیارد تومانی مردم خراسان‌جنوبی در جشن عاطفه‌ها

سخاوت ۱۰ میلیارد تومانی مردم خراسان‌جنوبی در جشن عاطفه‌ها

ایرامکس/خراسان جنوبی مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی (ره) خراسان‌جنوبی گفت: مردم نیکوکار خراسان جنوبی ۱۰ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به صورت نقدی و غیرنقدی به جشن عاطفه‌ها کمک کردند.

محمد عرب، امروز دوشنبه ۲۳ ایرامکس با بیان اینکه جشن عاطفه‌ها از نیمه مرداد ماه آغاز و تا نیمه ایرامکس اجرا شد، گفت: جشن عاطفه‌ها با هدف کمک به دانش‌آموزان نیازمند و بی‌بضاعت و نیز آشنا کردن دانش‌آموزان با فرهنگ نیکوکاری و حمایت از نیازمندان جامعه برگزار می‌شود.

عرب با بیان اینکه این جشن در سه مرحله اجرایی شده است، افزود: همراهی خیران مانند سال‌های گذشته مطلوب بود و علاوه بر برپایی پایگاه در معابر و میادین در همه مدارس استان نیز میزبان جشن عاطفه‌ها بودیم. 

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان با اشاره به کمک ۱۰ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومانی مردم در جشن عاطفه‌های امسال افزود: از این رقم ۳ میلیارد و ۵۸ میلیون تومان به صورت نقدی و ۷ میلیارد و ۲۴۲ میلیون تومان غیرنقدی توسط مراکز امداد امام خمینی(ره)، مراکز نیکوکاری پایگاه‌های سطح شهر و مدارس استان جمع‌آوری شده است. 

عرب با بیان اینکه حدود ۱۸ هزار و ۶۰۰ دانش‌آموز زیرپوشش این نهاد هستند که برخی از آنها جزو فرزندان ایتام و محسنین هستند، افزود: امسال همه دانش‌آموزان زیرپوشش بسته تحصیلی دریافت کردند. 

وی افزود: این جشن با همکاری آموزش و پرورش، سازمان دانش آموزی، بسیج، صداوسیما، مراکز نیکوکاری موسسات خیریه و تشکلات مردمی درسطح پایگاه‌های ثابت، سیار ومدارس سطح استان برگزار شد.

پایان خبر ایرامکس

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سخاوت ۱۰ میلیارد تومانی مردم خراسان‌جنوبی در جشن عاطفه‌ها" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سخاوت ۱۰ میلیارد تومانی مردم خراسان‌جنوبی در جشن عاطفه‌ها"، کلیک کنید.