سرمایه انسانی اصلی ترین سرمایه هر کشور است

سرمایه انسانی اصلی ترین سرمایه هر کشور است

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینکه اصلی ترین سرمایه هر کشور سرمایه انسانی است گفت: تفاوت اساسی بین سرمایه انسانی و نیروی انسانی وجود مهارت است.

به گزارش ایرامکس، علیرضا کریمیان در بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه ساز با بیان اینکه بهترین مکان برای تربیت سرمایه انسانی آموزش و پرورش است گفت: امروز آموزش و پرورش پرچم دار این امر مهم بوده و با توجه به اینکه دارای ماموریت های مختلف است، شاید نتواند به تنهایی این ماموریت ها را انجام دهد.

وی با بیان اینکه حضور خیرین مدرسه ساز، مصداق حضور و مشارکت مردم در ماموریت های آموزش و پرورش است افزود: امروز شاهد احداث بناهای مختلف آموزشی توسط خیرین هستیم.

مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینکه خیرین با کار خیرشان به آموزش و پرورش، آینده کشور و سرمایه انسانی خدمت می کنند ادامه داد:  شما فقط یک بنا تاسیس نمی کنید بلکه شما در کنار برپایی یک ساختمان آموزشی، یک فرهنگ را گسترش می دهید، شما خیرین معلم هستید و کار فرهنگی برپا می کنید و دانش آموزان با حضور در مدرسه  کار خیر را پیش از آموزش دروس یاد می گیرند.

در ادامه، مسعود بهرامی، مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران نیز با بیان اینکه به نیابت از دو میلیون و 200 هزار دانش آموزان در استان تهران از خیرین سپاسگزاری می کنم، گفت: از  آموزش و پرورش استان تهران هم تشکر می کنم. احساس ما به سازمان نوسازی مدارس تهران این است که سازمان نوسازی خود خیری در زمینه مدرسه سازی است.

پایان خبر ایرامکس

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سرمایه انسانی اصلی ترین سرمایه هر کشور است" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سرمایه انسانی اصلی ترین سرمایه هر کشور است"، کلیک کنید.