سروری: حضور مردم در انتخابات با توجه به شرایط دنیا تعیین کننده خواهد بود

سروری: حضور مردم در انتخابات با توجه به شرایط دنیا تعیین کننده خواهد بود

نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران، صبح امروز با حضور در برج میلاد رای خود را به صندوق انداخت.

به گزارش ایرامکس، پرویز سروری نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران صبح امروز- جمعه 11 اسفندماه 1402- با حضور در برج میلاد، در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری شرکت کرد.

وی ضمن بازدید از روند رای گیری در برج، گفت: امسال با توجه به اینکه برای اولین بار صندوق های اخذ رای در برج میلاد تهران مستقر شده بود، تصمیم بر این گرفتیم علاوه بر بازدید از فرآیند رای گیری، در این شعبه رای خود را به صندوق بیاندازیم.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهر، سروری با اشاره به حضور گردشگران داخلی و خارجی در برج میلاد، یادآور شد: این فرصت فراهم شده تا گردشگران داخلی در انتخابات مشارکت کنند و گردشگران خارجی نیز با نحوه اخذ رای در ایران آشنا شوند.

وی ضمن تقدیر از شورای نگهبان و مسیولین برج برای فراهم کردن شرایط اخذ رای در این محل، خاطرنشان کرد: امروز خلق یک حماسه بزرگ در حال انجام است و حضور مردم ما که در هر مرحله نشان دادند با مشارکت خود از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی دفاع می کنند، در شرایط سخت امروز دنیا، تعیین کننده و اثربخش خواهد بود.

پایان خبر ایرامکس

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سروری: حضور مردم در انتخابات با توجه به شرایط دنیا تعیین کننده خواهد بود" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سروری: حضور مردم در انتخابات با توجه به شرایط دنیا تعیین کننده خواهد بود"، کلیک کنید.