سیدحسن نصرالله: طوفان الاقصی ستون های اسراییل را به لرزه انداخت + فیلم

سیدحسن نصرالله: طوفان الاقصی ستون های اسراییل را به لرزه انداخت + فیلم

دبیرکل حزب الله لبنان در سخنرانی منبرالقدس با بیان اینکه طوفان الاقصی ستون های اسراییل را به لرزه انداخت، گفت: طوفان الاقصی همه دستاوردهای مقاومت در سال های گذشته را تثبیت کرد.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری ایرامکس؛  سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان در سخنرانی منبرالقدس امروز چهارشنبه اظهارکرد: طوفان الاقصی ستون های اسراییل را به لرزه انداخته و اصل بقای رژیم صهیونیستی را به خطر انداخت.

وی با تاکید بر اینکه در سالیان آینده آثار و نمود های زوال اسراییل مشخص خواهد شد، گفت: کابینه دشمن هرگز نمی تواند آثار زلزله طوفان الاقصی را پنهان کند.

دبیرکل حزب الله لبنان ادامه داد: طوفان الاقصی همه دستاورد های مقاومت در سال های گذشته را تثبیت کرد.

 

فیلم سخنان سیدحسن نصرالله را در زیر می بینید: 

 

سیدحسن نصرالله: طوفان الاقصی ستون های اسراییل را به لرزه انداخت + فیلم

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سیدحسن نصرالله: طوفان الاقصی ستون های اسراییل را به لرزه انداخت + فیلم" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سیدحسن نصرالله: طوفان الاقصی ستون های اسراییل را به لرزه انداخت + فیلم"، کلیک کنید.