شهبا سرمربی تیم فوتبال مس کرمان شد

شهبا سرمربی تیم فوتبال مس کرمان شد

به گزارش خبرگزاری ایرامکس ؛ قاسم شهبا به عنوان باسابقه ترین و باتجربه ترین مربی فعلی فوتبال کشور در لیگ دسته یک محسوب می‌شود و به عنوان سرمربی در تیم‌های مختلف سابقه حضور در لیگ دسته یک فوتبال کشور را دارد.

این سرمربی از سال ۱۳۷۰ تا ۱۳۸۴ به عنوان بازیکن در تیم گل گهر سیرجان مشغول به بازی بود.

براساس این گزارش، شهبا از سال ۱۳۸۴ به عنوان سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان انتخاب و موفق شد به همراه این تیم در سال ۸۵ جواز صعود به رقابت‌های لیگ یک فوتبال کشور را کسب کند.

وی تا سال ۹۴ هدایت تیم گل گهر را برعهده داشت و سپس هدایت تیم آرمان گهر سیرجان و مس شهربابک را در رقابت های لیگ یک بر عهده گرفت.

این سرمربی استان کرمان که به همراه تیم آرمان گهر در ۲ فصل متوالی از لیگ سه به لیگ دسته ۲ و سپس به لیگ دسته یک کشور صعود کرد و در سال ۹۷ به عنوان سرمربی برتر استان کرمان معرفی شد.

شهبا که به عنوان یکی از سرمربیان استان کرمان انگیزه‌های زیادی برای رسیدن به مدارج بالای فوتبال کشور را دارد سابقه کسب عنوان سومی رقابت‌های لیگ یک با تیم آرمان گهر را در کارنامه دارد.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "شهبا سرمربی تیم فوتبال مس کرمان شد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "شهبا سرمربی تیم فوتبال مس کرمان شد"، کلیک کنید.