صابری و امیریان به مدال برنز رسیدند

دوومیدانی داخل سالن قهرمانی آسیا

صابری و امیریان به مدال برنز رسیدند

نخستین روز از رقابت های دوومیدانی داخل سالن قهرمانی 2024 آسیایی تهران در بخش مردان، بعد از ظهر امروز برگزار شد و تیم ملی ایران موفق به کسب دو مدال برنز شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری ایرامکس، در ماده پرتاب وزنه، مهدی صابری موفق شد، روی سکو برود. او با پرتابی به میزن 18 متر و 47 سانتی متر در رده سوم قرار گرفت. پرتابگران هند و قزاقستان به ترتیب عناوین اول و دومی در این ماده از آن خود کردند.

در دوی 1500 متر، علی امیریان با زمان 3 دقیقه و 49 ثانیه و 33 صدم ثانیه صاحب نشان برنز شد. دوندگان قزاقستان و قطر به ترتیب رتبه های اول و دومی این ماده را کسب کردند. امیر فرزام صفری و امیر زمان پور دیگر نماینده کشورمان در دوی 1500 متر این رقابت ها بودند که به ترتیب به عناوین چهارم و هشتمی رسیدند.

در ماده پرش طول، پرندگان ایرانی توفیقی نداشتند. مهدی طاهری با 7 متر و 40 سانتی متر هشتم شد. محمد امین قره با 7 متر و 34 سانتی متر در دره نهم قرار گرفت. محمدرضا فیروزکوهی هم با 7 متر و 13 سانتی به عنوان یازدهمی رسید.

در ور مقدماتی رقابت های دوی 400 متر هم آرش سیار و سجاد آقایی راهی فینال شدند. سیار زمان 48 ثانیه و 84 صدم ثانیه و آقایی، زمان 49 ثانیه و 38 صدم ثانیه را از خود به جا گذاشتند. فینال دوی 400 متر فردا بعد ازظهر برگزار می شود.

در دوی 60 متر با مانع هم دوندگان ایران صاحب عنوانی نشدند و (علی سلامتیان، مسعود کامران و امیرحسین عزیزی) از دور رقابت ها کنار رفتند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "صابری و امیریان به مدال برنز رسیدند" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "صابری و امیریان به مدال برنز رسیدند"، کلیک کنید.