طرح دادخواست برکناری نتانیاهو در دادگاه عالی رژیم صهیونیستی

طرح دادخواست برکناری نتانیاهو در دادگاه عالی رژیم صهیونیستی

به گزارش ایرامکس وبگاه عبری زبان «کالکالیست» در این باره فاش کرد: 28 نفر از تاجران و افراد تعیین کننده در بخش اقتصاد اسراییل خواستار برکناری «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر اسراییل از سمتش شدند.

طبق این گزارش، این افراد دادخواستی را برای برکناری نتانیاهو به دادگاه عالی رژیم صهیونیستی به عنوان بالاترین نهاد قضایی در سرزمین های اشغالی ارایه کردند.

کالکالیست نوشت: ارایه کنندگان این دادخواست تاکید کردند که نتانیاهو درزمینه هدایت جنگ دچار تضاد منافع است.

به نقل از ایرامکس افراد مذکور به دادگاه عالی اسراییل توضیح دادند که نتانیاهو برای فرار از تعقیب کیفری به طولانی کردن جنگ علاقه دارد.

این روزها و درپی شکست رژیم صهیونیستی در مقابل مقاومت فلسطین، انتقادات از کابینه این رژیم به رهبری نتانیاهو و اعضای جناح راست افراطی بالا گرفته است و برخی مقامات رسمی و ساکنان سرزمین های اشغالی خواستار سرنگونی این کابینه و برگزاری انتخابات هستند.

مقاومت فلسطین به رهبری حماس در سپیده دم هفتم اکتبر عملیات منحصر به فردی را با حمله به شهرک های صهیونیست نشین منطقه «غلاف غزه» آغاز کرد و ده ها صهیونیست را به اسارت گرفت. کارشناسان این عملیات را یک شکست راهبردی برای رژیم صهیونیستی و ارتش «افسانه ای» ادعایی آن ارزیابی می کنند.

عملیات «طوفان الاقصی» مقاومت فلسطین در کنار دستاوردهای نظامی، منجر به نمایان شدن کوه یخ اختلافات سیاسی میان مقامات رژیم صهیونیستی شده است؛ طوری که کمتر روزی را می توان دید که صهیونیست ها به یکدیگر نمی تازند.

311311

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "طرح دادخواست برکناری نتانیاهو در دادگاه عالی رژیم صهیونیستی" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "طرح دادخواست برکناری نتانیاهو در دادگاه عالی رژیم صهیونیستی"، کلیک کنید.