طریقه مصرف سبوس برنج دکتر بیز برای ریزش مو

این برنج به دلیل داشتن لایه ای از سبوس توانسته است خواص فیبردار بودن خود را حفظ کرده و برای سلامتی مفید واقع شود.پودر سبوس برنج دکتر بیز یکی از بهترین محصولات این شرکت به شمار می آید شما می توانید قیمت روغن سبوس برنج دکتر بیز را از سایت فروشگاه بیز استار مشاهده و نسبت به خرید آن اقدام فرمایید..این مقاله را با بررسی این ماده غذایی و خواص آن ادامه داده ایم، پس همراه ما باشید.

طریقه مصرف سبوس برنج دکتر بیز برای ریزش مو

برنج قهوه ای موجود در  دارای یک لایه سبوس می باشد. این شرکت سبوس لایه دوم به شیوه ای کاملا مکانیزه از برنج جدا کرده و آن را به صورت ارگانیک فرآوری می کند.سبوس برنج قهوه ای لایه دوم به پوست برنج که پس از شلتوک قرار دارد، سبوس برنج می گویند.  منبعی فوق العاده قوی از پروتیین ها، ویتامین ها، فیبرها، و آنتی اکسیدان ها است که عاملی بسیار موثر در سلامتی به حساب می آید.

خاصیتی که دارد بسیار بیشتر از خود برنج است این مسیله در مورد دیگر غلات نیز صدق می کند. در واقع وقتی در برنج و یا دیگر غلات، سبوس آنها گرفته و جدا می شود این مواد، بخشی از ویتامین ها و مواد مغذی خود را از دست می دهند.لازم است به این نکته توجه داشته باشید که سبوس های موجود در بازار فرآوری نشده و به پایداری کافی نرسیده اند و پس از مدت کوتاهی تبدیل به پوشال می شوند.

به این معنی که سبوس های بازار از 75% سبوس لایه اول که به شدت سمی (به دلیل مصرف آفت کش) هستند و تنها 25% از لایه دوم آنها باقی می ماند که آن هم فقط تا 24 ساعت زمان برای مصرف دارند.  با پیشرفته ترین دستگاه ها فرآوری شده و به پایداری لازم می رسد. روند فرآوری به این شکل است که در ابتدا لایه اول از لایه دوم سبوس جدا می شود و سپس پاکسازی کامل از سموم در این ماده ارزشمند انجام می گیرد.

برای آشنایی بیشتر با خواص این ماده با ارزش در زیر به چند نمونه از آن خواهیم پرداخت:

  • کاهنده اشتها و اثرگذاری عالی جهت لاغری اندام که در کنار می تواند تاثیر گذاری بالایی داشته باشد.
  • موثر در درمان دیابت و یبوست همانند
  • تقویت کننده بسیار مفید در قوای جنسی
  • موثر در درمان چروک ها و ناراحتی های پوستی
  • تقویت کننده رشد مو و جلوگیری از ریزش و سفیدی مو که مکمل خوبی در کنار و همچنین این شرکت می باشد.
  • بسیار نشاط آور و تاثیرگذار در درمان بیماری های روحی همچون استرس، اضطراب و افسردگی
  • خوش طعم و خوش خوراک و کاملا مناسب جهت طعم دهی به برنج و لعاب انداختن خورشت
  • حاوی ویتامین های کامل گروه B5
  • تقویت عملکرد کبد و قلب به واسطه کاهش تری گلیسرید و کلسترول خون
  • موثر در درمان یبوست و پاکسازی کننده روده
  • بهبود سیستم تنفسی و ضد آلرژی

در زیر به بخشی از فواید دیگر این محصول پرداخته ایم:

  • پر شدن صورت و ایجاد شادابی در آن
  • مغذی و قوی جهت استفاده بدنسازان
  • کاهنده فشار خون همانند انواع که این خاصیت را دارند
  • پایین آورنده کلسترول خون و کمک به پیشگیری از بروز سکته های قلبی که دقیقا خواصی مشابه را بهمراه دارد
  • موثر در درمان سنگ کلیه
  • تقویت کننده حافظه
  • موثر در درمان کم خونی
  • مکملی عالی در درمان پوکی استخوان

شما با استفاده کردن از پودر سبوس برنج دکتر بیز می توانید وزن خود را کاهش داده و به اندام دلخواه تان برسید و هم از خاصیت های بی شمار آن نیز در دیگر زمینه ها بهره ببرید.همچنین فیبر موجود در سبوس برنج دکتر بیز مانند محصول  در طولانی مدت به همراه رژیم غذایی و ورزش می تواند موجب لاغری شده و حتی از بروز بیماری های قلبی و عروقی و دیابت پیشگیری کند.

طریقه مصرف سبوس برنج دکتر بیز برای لاغری

نحوه استفاده از سبوس برنج دکتر بیز متفاوت است و به روش های مختلفی می توان از آن استفاده کرد.جهت لاغری و کاهش وزن، یک قاشق غذاخوری سبوس برنج را ده دقیقه قبل از خوردن صبحانه درون یک لیوان شیر ریخته و میل کنید. این نحوه مصرف شور و نشاط شما را در آغاز صبح افزایش می دهد.

یک قاشق غذاخوری سبوس برنج را درون یک کاسه ماست ریخته و مخلوط کنید، سپس ده دقیقه قبل از صرف نهار و شام آن را میل نمایید. این شیوه مصرف باعث چربی سوزی و لاغری در اندام می شود.نکته: در صورتی که سبوس برنج را به صورت روزانه مصرف می کنید، لازم است 3 تا 6 لیوان آب و مایعات در روز بنوشید. شیوه های دیگر از مصرف این ماده غذایی پر ارزش به قرار زیر است:

جهت جوش خوردن برنج به ازای هر نفر یک ساشه اضافه کنید. همچنین برای جوش خوردن انواع خورشت جهت لعابدار شدن می توانید به ازای هر یک نفر یک ساشه سبوس اضافه کنید.علاوه بر این، سبوس برنج قهوه ای دکتر بیز را می توانید همراه با ماست، شیر داغ، قهوه و نسکافه میل کنید.

حال که این مقاله را تا به اینجا مطالعه کردید شاید این سوال برایتان پیش بیاید که این ماده غذایی پر خاصیت را از کجا می توان تهیه کرد؟ و قیمت روغن مورینگا بیز چقدر است ؟در پاسخ به این سوال باید بگوییم که شما می توانید جهت خرید اینترنتی سبوس برنج دکتر بیز و روغن مورینگا  در همین صفحه از سایت بیز استار اقدام نمایید.ما در این سایت انواع محصولات دکتر بیز را با مناسب ترین قیمت یعنی قیمت کارخانه نیز به فروش می رسانیم.

این محصول برای بیماریهای دیابت، کلسترول، بیماریهای قلبی عروقی، یبوست، بهبود عملکرد کبد، افزایش انرژی، چاقی، فشار خون بالا، همچنین بیماریهای پوستی، شوره سر، سفیدی مو و غیره بسیار مفید میباشد.روش و طریقه مصرف سبوس برنج قهوهای دکتر بیز برای هر منظور متفاوت است. و ما در این مقاله قصد داریم چند روش مصرف را برای شما شرح دهیم.سبوس برنج بعلت داشتن فیبر بالا ویتامیهای بسیار زیاد آن و با دارا بودن مواد معدنی بسیار زیاد آن به شما انرزی مضاعفی داده و بیماری شما را درمان میکند و پوست زیبا و شادابی به شما هدیه میدهد. ؟ در ادامه موارد مختلف مصرف این محصول را مورد بررسی قرار می دهیم.

روش مصرف سبوس برنج دکتر بیز برای موها و پوست

برای داشتن موهای زیبا و جلوگیری از سفیدی مو سبوس برنج قهوه ای دکتر بیز به کمک شما می آید. برای این منظور کافیست 2 قاشق غذاخوری از سبوس را با 2 لیتر شیر جوشانده، سپس شعله را خاموش کنید و اجازه دهید تا سبوس تهنشین و خنک شود. سپس آب سبوس را روی موهای خود قرار دهید چند دقیقه صبر کنید، بعد با شامپو بچه یا صابون موهای خود را به طور کامل شستشو دهید.
برای داشتن پوستی شفاف و زیبا و به دور از لک و چین و چروک کافیست با این سبوس معجزه آسا به روشی که گفته خواهد شد ماسکی تهیه کنید و هفته ای دو بار ماسک فوق به همراه بهترین ضد آفتاب ایتالیایی روی صورت خود بمالید. برای تهیه این ماسک دو قاشق سبوس برنج دکتر بیز را با کمی ماست تازه مخلوط کنید و چند دقیقه اجازه دهید تا ترکیب به خورد هم رود سپس آن را به مدت 15 دقیقه روی پوست مالیده و با آب ولرم شستشو دهید.برای داشتن صورتی چاق و اندامی زیبا و مغذی کردن غذا بهتر است هنگام جوشیدن برنج مقداری سبوس به آن اضافه کنید.برای جلوگیری از سفیدی مو از دم نوش لیمو عمانی و سبوس برنج دکتر بیز استفاده کنید.

طریقه و روش مصرف سبوس برنج دکتر بیز برای لاغری

این روزها یکی از بزرگترین مشکلات چاقی میباشد این سبوس پرفایده با داشتن فیبر بسیار بالا برای لاغری موثر میباشد.همچنین یکی از مهم ترین مشکلاتی که در طی دوره های کاهش وزن بوجود می آید از دست دادن ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز بدن می باشد.این امر می تواند سبب شود تا حتی موهای شما نیز دچار ریزش شود. با استفاده از سبوس برنج دکتر بیز میتوانید به راحتی وزن کم کنید. برای این منظور کافیست سبوس برنج را در وعدههای غذایی خود بگنجانید. میتوانید با اضافه کردن سبوس برنج دکتر بیز به شیر و خوردن آن قبل وعده صبحانه اشتهای خود را کاهش دهید و به طریق وزن کم کنید، همچنین میتوانید برای وعده نهار یا شام یک قاشق سبوس را به ماست اضافه کرده و میل کنید. این کا علاوه بر لاغری به رفع یبوست نیز کمک میکند و سوخت ساز بدن را افزایش میدهد. ولی مراقب باشید از این محصول بیش از حد استفاده نکنید تا باعث بروز حساسیت در شما نشود. برای داشتن خورشتی لعابدار و خوشمزه یک قاشق سبوس برنج قهوهای دکتر بیز به آن اضافه کنید.

مصرف سبوس برنج بصورت دمنوش برای اعصاب و حافظه و ریزش موها

روش دیگر استفاده از سبوس برنج به صورت دم نوش میباشد که علاوه بر مفید بودن برای اعصاب در رفع مشکلات تنفسی کمک میکند و به شما خوابی راحت و به دور از استرس هدیه میدهد.با نوشیدن دم نوش فوق میتوان بیماریهایی نظیر دیابت، بیماریهای گوارشی مانند سرطان روده بزرگ و معده، فشار خون بالا، بواسیر و یبوست تا حدی درمان کرد. همچنین حافظه خود را تقویت کنید.برای آرامش اعصاب سبوس را با گل نسترن مخلوط کنید. سبوس برنج را در آب جوش بریزید و به آن گل نسترن اضافه کنید و اجازه دهید به خوبی دم بکشد. سپس با کمی عسل میل کنید.برای درمان ریزش مو از مریم گلی و سبوس برنج استفاده کنید. دو قاشق سبوس برنج را در لیتر آب بجوشانید صاف کنید و به آن برگ مریم گلی اضافه کنید. از مصرف این دم نوش در دوران قاعدگی ، بارداری و شیردهی پرهیز کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "طریقه مصرف سبوس برنج دکتر بیز برای ریزش مو" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی, کسب و کار ایرانی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "طریقه مصرف سبوس برنج دکتر بیز برای ریزش مو"، کلیک کنید.