عراقچی: از تلاش‌های لبنان برای مقابله با جنایات اسرائیل حمایت می‌کنیم

عراقچی: از تلاش‌های لبنان برای مقابله با جنایات اسرائیل حمایت می‌کنیم

وزیر خارجه ایران گفت جمهوری اسلامی ایران از تلاش‌های لبنان برای مقابله با جنایات رژیم صهیونیستی حمایت کامل خواهد کرد.

به گزارش ایرامکس، «سید عباس عراقچی» وزیر امور خارجه اسلامی ایران پس از دیدار و گفت‌وگو با «نبیه بری» رئیس پارلمان لبنان گفت: امروز رایزنی‌های بسیار خوبی را نخست وزیر و رئیس مجلس لبنان داشتم. صحبت‌های بسیار خوبی داشتیم و تبادل نظر بسیار خوبی درباره تحولات اخیر در لبنان صورت گرفت.

وزیر خارجه ایران در ادامه گفت: در این ملاقات‌ها تاکید کردم که ایران در کنار لبنان است و در کنار لبنان خواهد ماند. ایران در کنار مقاومت است و در کنار مقاومت خواهد ماند و مطمئن هستیم که جنایات رژیم صهیونیستی همچون گذشته شکست خواهد خورد و ملت لبنان پیروز خواهد بود.

عراقچی در پاسخ به سوالی گفت: حضور من در بیروت ،در این شرایط دشوار و در حالی که هر شب و لحظه رژیم صهیونیستی بیروت را بمباران می‌کند، خود بهترین نشانه است که جمهوری اسلامی ایران همچنان محکم و استوار پشت‌سر حزب‌الله خواهد بود و به حمایت از شیعیان و مردم لبنان ادامه خواهد داد.

او همچنین درباره عملیات «وعده صادق ۲» گفت: این حمله دقیقا دفاع از خود و دفاع مشروع بر اساس منشور ملل متحد بود.

در حال تکمیل…

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "عراقچی: از تلاش‌های لبنان برای مقابله با جنایات اسرائیل حمایت می‌کنیم" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "عراقچی: از تلاش‌های لبنان برای مقابله با جنایات اسرائیل حمایت می‌کنیم"، کلیک کنید.