عسکری: محیط زیست مقوله‌ای سیاسی نیست اما نیازمند سیاست‌های قدرتمند اثربخش است

عسکری: محیط زیست مقوله‌ای سیاسی نیست اما نیازمند سیاست‌های قدرتمند اثربخش است

رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی گفت: محیط زیست به دلیل نقش مستقیم آن در زیست همه مردم، نه مقوله‌ای سیاسی است و نه می‌تواند باشد.

به گزارش ایرامکس، محمدجواد عسکری نماینده مردم داراب و زرین دشت و رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

«محیط زیست به دلیل نقش مستقیم آن در زیست همه مردم، نه مقوله‌ای سیاسی است و نه می‌تواند باشد؛ اما در مقیاس وسیع نیازمند ائتلاف‌سازی، سیاست‌گذاری‌های عالمانه و هدفمند و سیاست‌های قدرتمند اثربخش و جلب مشارکت همه مردم برای حفاظت از آن و کاهش آثار بیرونی منفی است.»

پایان خبر ایرامکس

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "عسکری: محیط زیست مقوله‌ای سیاسی نیست اما نیازمند سیاست‌های قدرتمند اثربخش است" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "عسکری: محیط زیست مقوله‌ای سیاسی نیست اما نیازمند سیاست‌های قدرتمند اثربخش است"، کلیک کنید.