علی اف خواستار پایان «تراژدی» در غزه شد

علی اف خواستار پایان «تراژدی» در غزه شد

به گزارش ایرامکس به نقل از ایرامکس «الهام علی اف» رییس جمهور آذربایجان طی کنفرانس خبری در قاهره پس از دیدار با «عبدالفتاح السیسی» رییس جمهور مصر گفت: «نگرش آذربایجان روشن است. باید یک کشور مستقل فلسطینی ایجاد شود و بیت المقدس شرقی پایتخت آن باشد. فاجعه غزه باید هر چه زودتر پایان یابد، جنگ باید متوقف و همه مشکلات باید از طریق مذاکره حل وفصل شود.»

خبرگزاری آناتولی هم به نقل از «عبدالفتاح السیسی» گزارش کرد که او و علی اف درباره موضوعاتی از جمله همکاری میان دو کشور در زمینه های مختلف گفت وگو و رایزنی کردند.

مسیله فلسطین از جمله موضوعات کلیدی دیدار آنها بوده و رییس جمهور مصر گفت کشورش وضعیت غزه را «مسیله اصلی در منطقه» در نظر می گیرد.

311311

علی اف خواستار پایان «تراژدی» در غزه شد

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "علی اف خواستار پایان «تراژدی» در غزه شد" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "علی اف خواستار پایان «تراژدی» در غزه شد"، کلیک کنید.