عکس | استقبال ویژه هواداران هنگ کنگی از قلعه نویی

به گزارش خبرگزاری ایرامکس؛ هتل محل اقامت تیم ملی ایران در هنگ کنگ و همچنین محل تمرین ملی پوشان امروز پر از هوادارانی بود که برای دیدار با بازیکنان و کادرفنی حضور یافته بودند.

به گزارش ورزش سه، هواداران فوتبال در هنگ کنگ همزمان با حضور ملی پوشان ایران در کشور خود فرصت دیدار با بازیکنان و مربیان محبوب خود را به دست آوردند. در این بین مشخص شد امیر قلعه نویی سرمربی ایران هم محبوبیت ویژه ای بین هنگ کنگی ها دارد.

پس از پایان تمرین تیم ملی و در بازگشت اعضای تیم به هتل هم تعداد زیادی از هواداران فوتبال هنگ کنگ به سمت قلعه نویی رفتند و با او عکس یادگاری گرفتند. امضای سرمربی ایران هم هواداران زیادی داشت که قلعه نویی به این ابراز احساسات از سوی هواداران هنگ کنگی واکنش نشان داد.

2030291

2030292

258 258

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "عکس | استقبال ویژه هواداران هنگ کنگی از قلعه نویی" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "عکس | استقبال ویژه هواداران هنگ کنگی از قلعه نویی"، کلیک کنید.