عکس| گریه دردناک مسی پس از مصدومیت

به گزارش خبرگزاری ایرامکس؛ دیدار دو تیم کلمبیا و آرژانتین در وقت اضافی دوم در حال پیگیری است و آرژانتین با گل دقیقه 112 لائوتارو مارتینز از حریف خود پیش افتاده است. آرژانتین، مدافع عنوان قهرمانی به دنبال دومین قهرمانی متوالی خود در این مسابقات برابر کلمبیای کاملا باانگیزه و شکست‌ناپذیر است. در نیمه دوم اما صحنه‌ای تلخ در بازی رقم خورد و لیونل مسی کاپیتان و اسطوره آرژانتین با چشمانی اشک‌بار از زمین بازی خارج شد.

لیونل مسی در این مسابقه از ناحیه مچ پا مصدوم شد و حالا تصاویر جدید نشان از ورم مچ پای اسطوره آرژانتینی می‌دهند. کاپیتان آرژانتین با این مصدومیت دیگر نتوانست به بازی ادامه دهد و جای خودش را به نیکولاس گونزالز در دقیقه 66 داد.

عکس| گریه دردناک مسی پس از مصدومیت

257 251

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "عکس| گریه دردناک مسی پس از مصدومیت" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "عکس| گریه دردناک مسی پس از مصدومیت"، کلیک کنید.